rexs Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 kjøpte min atlon 1700+ xp for to dager siden. Da jeg skulle sette den inn i pc`n ville ikke maskinen starte opp windows! maskinen fant den nye prosesoren men den ville bare ikke starte opp. Når jeg satte i den gamle prosessoren starta den på normalt vis. Vet ikke helt vilket hovedkort det er, men det står at det støtter både duron og atlon. Hva kan være feilen? mvh Rexs Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Kanskje det ikke støtter XP prossesorer men bare thunderbird/duron opptil 1,3-1,4ghz ! Sjekk dette! mulig en bios oppgradering kan hjelpe! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hva slags prosessor var den gamle? Som han forrige sa, så støtter kanskje ikke hk din, Xp prosessorene Lenke til kommentar
rexs Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Min gamle var en duron 800mhz Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Du må finne ut hvilket hovedkort du har og se i manualen om hvor stor Cpu hovedkortet tolererer Hvis du ikke har manual søker du på f.eks Google etter opplysninger om kortet ditt! Hvor gammelt er kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå