Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Øvelse gjør mester! bare se her! - Kansje ikke et gullkorn, men jeg syns den var morsom pga ordspråket til moderator. litt fisefint, med andre ord Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Ok :!: Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gikk i med den moderatoren da! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 ........ ha ha ha ........ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hadde han lite å gjør på eller? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det noe galt i å øve seg litt da? Han vil vel være en flink moderator. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Synes det er bra at han tar oppgaven på alvor jeg Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Synes det er bra at han tar oppgaven på alvor jeg Absolutt. Men jeg har sett alle de stengeargumentene før, det er vel kanskje noe standard-greier moderatorene har? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Det er visst noe som heter multimoderasjon, og det skal visstnok være 5-6 standardmeldinger, som man selvfølgelig kan tillegge info/snakk til . Forresten syns ikke dette var et gullkorn... Kilde: Kennethdammyr Endret 4. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fant ut at det var bedre med litt automatikk istedet for å manuelt skrive det samme flere titalls ganger hver dag.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg synes det var en god idè det der. Jeg ser ikke bort i fra at jeg også kan lage en lignende tråd, med mine egne standardmeldinger som jeg bare kan klippe og lime fra når det trengs. The Strategy-player: Det stemmer det med multimoderasjon. Det er 6 standardmeldinger ala "Dårlig emnefelt bla bla utdrag fra retningslinjene bla bla". Ofte er de kjekke, andre ganger må man skrive litt ekstra eller noe helt eget. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men så fryktelig moro var det da ikke? Eller? **Fritidsproblemer** Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvordan kan man bli Moderator da? Noen moderatorer som vil svare? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 For det første tror jeg man må ha plettfri vandel. Altså ingen advarseler. For det andre bør man vise stor aktivitet, så vel som generell folkeskikk, rettferdighetsevne og fornuft. Også bør en av "the big bosses" her ha et øye for deg. Å ha en snerten stump er ikke et minus Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 SnowDog har IKKE plettfri vandel. Men søren og, da røk jo jeg med mine 190 % advarsler. Jaja, like kjekt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Det stemmer ganske bra det Loeve sier. Moderatorjobben er også noe man blir utnevnt til og takker ja eller nei til. Utnevnelsen er det "big boss" forumstyret som tar seg av. Med det med snerten stump: Godt at ikke forumstyret har sett meg i badebukse ennå da Endret 22. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå