Orbo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva skulle være poenget med det der? Som sagt, jeg er lei av AMD-dritten. AMD er IKKE dritt. Jeg er også lei av AMD nå. Har en AMD XP 2500+. Skulle gjerne hatt en CPU som er bedre på multitasking Lenke til kommentar
gxi Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Hva skulle være poenget med det der? Som sagt, jeg er lei av AMD-dritten. AMD er IKKE dritt. Mange fortrekker AMD fremfor P4, og det er en grunn til det. EDIT: Skrivefeil Kanskje ikke i seg selv. Men denne XP-serien er dritt på varmeoverføring fra core. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hva skulle være poenget med det der? Som sagt, jeg er lei av AMD-dritten. AMD er IKKE dritt. Mange fortrekker AMD fremfor P4, og det er en grunn til det. EDIT: Skrivefeil Kanskje ikke i seg selv. Men denne XP-serien er dritt på varmeoverføring fra core. Da har du dårlig vifte, Barton gir veldig lite varme, T-Bred og Thorton litt mer mens Palomino var en steikeovn..... Endret 2. mai 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kanskje ikke i seg selv. Men denne XP-serien er dritt på varmeoverføring fra core. Er du sikker på at du har renset kjernen sikkelig? Isopropanol er bra å bruke til det Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Mulig XP-serien er no`dritt, men jeg bruker athlon 64, og det er ikke dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå