Torjus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har lyst på et nytt theme, jeg har prøvd en del, bla HmmXP og System 4. Jeg liker stilrene themes, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Om du er villig til å ta i bruk tredjeparts programmer for å modifisere utseende til Windows finnes det veldig mange programmer som kan hjelpe deg med det, f. eks. i denne tråden kan du se hva folk har gjort og hvordan de har gjort det. Selv bruker jeg WindowBlinds til å modifisere utseende til Windows, og er meget fornøyd med det. Temaet jeg bruker i WindowsBlinds heter Soft Crystal og følger med i programmet orginalt. Slik ser min desktop ut. Som du kan se, liker jeg det rent og enkelt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Om du er villig til å ta i bruk tredjeparts programmer for å modifisere utseende til Windows finnes det veldig mange programmer som kan hjelpe deg med det, f. eks. i denne tråden kan du se hva folk har gjort og hvordan de har gjort det. Selv bruker jeg WindowBlinds til å modifisere utseende til Windows, og er meget fornøyd med det. Temaet jeg bruker i WindowsBlinds heter Soft Crystal og følger med i programmet orginalt. Slik ser min desktop ut. Som du kan se, liker jeg det rent og enkelt. Gidder du å ta et bilde der du har oppe "Start"? Tar programmet mye minne? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Programmet bruker ca. 3mb RAM og ingen CPU kraft hos meg, så det krever ikke stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå