Gå til innhold

Ny mp3 spiller med god lyd!

Anbefalte innlegg

Prøve eksemplar kan være dårligere en det du kjøper er... siden så mange idioter kødder med dem og sånnt...

For det tror du butikken tillater. Det burde heller vært omvendt, butikken vil jeg helst selge mest mulig. Dessuten bør jo disse _fantastiske_ sakene tåle det, det er jo livstidsgaranti på dem.

Kan tilføye at jeg finner to måter å se på den garantien. Enten er kvaliteten på headsettet så god at de kan love bort garanti, eller så er de så simple og billige å lage, og blir solgt mega-overpriset, at de bare kan hive om seg med headsettet, uten at de taper noe på det. Velg selv hva du vil tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan tilføye at jeg finner to måter å se på den garantien. Enten er kvaliteten på headsettet så god at de kan love bort garanti, eller så er de så simple og billige å lage, og blir solgt mega-overpriset, at de bare kan hive om seg med headsettet, uten at de taper noe på det. Velg selv hva du vil tro.

Er sant det du sier....

Leste et en på forumet her kjente eh som jobbet hos importøren.. og hvis du kjøpte den i deler kom det på 59kr :whistle: det er derfor de kan ha livstids garanti... men det er god lyd i dem da :w00t::thumbup:

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...