Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei! Jeg har nå fått meg nytt rom nede i kjelleren ( ) men muttern nekter og dra kabel ned, så eneste løsning da, er trådløst. Men hva skal jeg kjøpe av trådløst da? Helst D-Link - Må ha trådløst nettverks kort, og sånn "Base" som sender nettet. Så hva bør jeg bruke? spiller en del CS og wow, så vil helst ikke lagge som et helvette Takk! Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har en slik løsning fra D-Link. Samt et pci-kort i samme serien. 108Mbit funker stabilt og fint hos meg jaffal. Høyere hastighet får du neppe på trødløst utstyr pr. nuh. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du vil aldri ha noen 100% garanti for et stabilt trådløsnett. Det kommer an på bygningsmaterialer og avstand fra AP til kort. Dessuten må du ta inn i betraktningen hvor mye forstyrrelse det er fra andre nett, og forskjellige elektriske apparater i huset. Stort sett vil de fleste systemer klare å holde en grei forbindelse fra en etasje til en annen, dersom den horisontale forskyvingen ikke er for stor. Vær også klar over at systemer med 108Mb - 125Mb kan fungere glimrende under optimale forhold, men at de ved mye forstyrrelser eller lengre avstander ofte sliter mer med hastighet og stabilitet enn samme system konfigurert for 54Mb Det finnes bare en måte å finne ut av det på, og det er ved å prøve Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) min "stefar" nekter på et PC netverk og skal absolutt ha denne. Jeg vet den støtter windows, men kan jeg koble meg på den routeren med et DLINK kort for PC? Edit: Det var airport extreme han ville ha... Endret 1. mai 2005 av zeeq Lenke til kommentar
Vannplaneten Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Denne fra komplett er veldig bra http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347&cks=SER Mottaker plugges rett i usb-porten og 2 sekunder etter er du på nett. Routeren kan også kjøpes alene, denne funker fint med intern mottaker også Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 "neej skal ha mac tingen det sier han på eplehuset at den er best desuten kan den kjøre sån musiik ting" - Liker bare ikke folk som uttaler seg om ting de ikke kan. Sier bare, Sjekk denne... Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 min "stefar" nekter på et PC netverk og skal absolutt ha denne. Jeg vet den støtter windows, men kan jeg koble meg på den routeren med et DLINK kort for PC? Airport Extreme støtter 802.11g standarden, og du kan koble deg opp med alle kort som støtter denne standarden. Det gjør Dlink kortene. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 men er de mac greiene noe og samle på da? ...er litt sånn anti mac Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe, tidig video "I love my macintosh. In fact, it made me gay." ...fysj! Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vil anbefale deg den fra komplett. satt den opp her hjemme. Veldig stabilt og glimrende brukergrensesnitt. Vet ikke noe om den USB kontakten, da jeg kjøpte en annen pakkeløsning. Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hørtes jo litt fancy ut den musikk streamingen må jeg innrømme Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har aldri administrert en Airport Extreme, men har ved en del anledninger koblet meg opp via dem. Det har fungert greit. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Sorry men må nok nok en gang si at den uvitende stefaren min har fått for seg at mac er best , så det er ingen annen utvei - Vil bare vite om den tingen er stabil og ok til og spillE CS og wow med? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er nok helt ening med fattern din ang: "Mac er best" Enesten ulempen er nok den stive prisen på produktene. Vet ikke om airport extreme er et bra alternativ. Sorry mac! Lenke til kommentar
Konge Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det snakkes her om en Aiport Extreme base men også samtidig så nevnes det streaming av musikk . Da regner jeg med at det snakkes om Aiport Express . Når man snakker videre om uvitenhet så vil jeg bare si at det i denne tråden også er andre som er uviten . En Aiport Extreme er absolutt stabil både til bruk sammen med Windows som enkelte har slik en tro på og sammen med OS X . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå