Gå til innhold

Slacware finner ikke S-ATA disken min

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg tenkt å innstalere linux, men når jeg åpner cfdisk skjer det store.

Den har bare funnet lagringsdisken min. :nei: Mens jeg hadde tenkt å innstalere linux på den andre disken min (min uberraske raptor :love: ). Jeg har windows med NTFS innstalert på den nå , gjør det noe?

EDIT: leifern var ute på tur

Endret av Plexiglass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk svarer om de vet noe som kan hjelpe deg, og når de har tid. At du poster innlegg etter innlegg der du spør om hvorfor ingen har svart deg hjelper absolutt ingenting. Tålmodighet er en ting det iblant er mangel på her.

Sorry :blush: skal skjerpe meg.

Lenke til kommentar

Jeg har sett flere som har hatt problemer med s-ata og slackware. Jeg har ikke hatt muligheten til å prøve ut de forskjellige løsningene selv, men prøv å starte med sata.i i stedet for bare.i.

Lenke til kommentar
Uhm, du har NTFS over heile den disken? Du må ha UPARTISJONERT plass før du startar.

Dessutan heiter det Slackware, og Slackware er ein distro du må vere klar over at kan vere vanskeleg for nybyrjarar.

Tenkte det gikk an å slette hele disken under innstalasjonen av linux :whistle:

Lenke til kommentar
Uhm, du har NTFS over heile den disken? Du må ha UPARTISJONERT plass før du startar.

Dessutan heiter det Slackware, og Slackware er ein distro du må vere klar over at kan vere vanskeleg for nybyrjarar.

Tenkte det gikk an å slette hele disken under innstalasjonen av linux :whistle:

Det går fint.

Bare husk å starte med sata.i kernelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...