Gå til innhold

Skjermkort PCI-Ex16 til under 2500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såg det, ser ut til å være et utrolig bra kort! Har du det selv?...Ytelsen veldig bra?...og kjører du med 1Gb ram?

Du får iallefall mykje for pengane!

 

 

Gainward GeForce 6600gt

 

x800xl er eit bedre valg, å gå over grensa med 100kr går vell ann.

Endret av Zernick
Lenke til kommentar
Gainward GeForce 6600gt

 

x800xl er eit bedre valg, å gå over grensa med 100kr går vell ann.

Enig der, X800XL er hakket bedre enn GT, det er liten forskjell men forskjellen er der.

Du kan velge 6800GT og bli kjempe fornøyd, ingen tvil i det. Du vil også bli veldig fornøyd med XL kortet.

Hvilket du velger spiller liten rolle men du kan ha i tankene at X800XL er littegranne bedre.

Lenke til kommentar

Men GT klokker seg ofte forbi XL da, og kan brukes senere i et eventuelt SLI-oppsett =) Men XL kortet er billigere, blir ikke så veldig varmt og støyer vel for det meste mindre også. Det er et godt kjøp som jeg ikke tror du vil angre på.

 

Vent og se om det ikke kommer inn et ukes-tilbud på et - det var et for ikke så lenge siden, men kan godt komme igjen - da kommer det under 2500 kroner.

Lenke til kommentar

Ok, ja ser ut da som jeg kommer til å velge X800 XL kortet...og 100 kroner over grensa har jeg vel alltids råd til :p

 

Men, kanskje jeg skulle vente sånn som du sier?...hvis det er muligheter for at det kommer inn noen ukes-tilbud på det kortet...eller, et par hundre kroner til og fra...gjør vel ikke så fryktelig mye, bare jeg får en bra gaming pc :D

Endret av OfficerJ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...