krister461 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Da har jeg endelig nådd 2k! når jeg nådde 1k innlegg fikk jeg pepper for at jeg hadde brukt for lang tid...så har derfor tatt meg inn med de neste tusen! (har også tatt meg inn og laget en mye mer forståelig overskrift en sist) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har brukt enda lenger tid enn deg. Jeg har bare 1350 poster elns, og jeg har vært medlem noen år. W/e, grattis. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 takker...om alle poster hadde talt så hadde du slått meg! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg har brukt enda lenger tid enn deg. Jeg har bare 1350 poster elns, og jeg har vært medlem noen år. W/e, grattis. Nå har jo trådstarter vært medlem lenger enn deg da.. men uansett.. tja.. Vet ikke om dette er så mye å gratulere for jeg.. "Jeg har mange poster på et internett forum, jippiii!" Endret 2. mai 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Vet ikke om dette er så mye å gratulere for jeg.. "Jeg har mange poster på et internett forum, jippiii!" eneste plassen det gir "status" å ha 2.000 poster i et forum er vel bare i forumet! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg har brukt enda lenger tid enn deg. Jeg har bare 1350 poster elns, og jeg har vært medlem noen år. W/e, grattis. Nå har jo trådstarter vært medlem lenger enn deg da.. men uansett.. tja.. Vet ikke om dette er så mye å gratulere for jeg.. "Jeg har mange poster på et internett forum, jippiii!" hahhahaha.. Var tidig skrevet, spesiellt når du legger merke til det evig kule bilde ditt! :!: Endret 2. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dæven steike! Her har jeg nettopp nådd 1000 poster, og så kommer dette her! *poste som F* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå