remerserr Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei! Jeg lurer på om noen kunne lage et bilde for meg, skulle gjerne hatt et bilde av en padde (eller frosk) som roper ut "I'll be back".. Heller av en tegnet "kvalitet" enn 'ekte' hvis dere skjønner hva jeg mener Har prøvd litt selv, men av en eller annen grunn så kan jeg ikke si at jeg klarer å tilfredstille meg selv med resultatet (ikke at jeg er kravstor, er heller litt dårlig i PS og lignende) På forhånd takk Remerser. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vel, jeg var ikke helt sikker på hvordan du ville ha padden din. Så jeg kommer heller med tre raske forslag. En kul terminator/arnold frosk En sint/forbanna frosk Eller en sykopatisk/lettere sinsforvirra frosk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Lubb? Hvilket program brukte du der? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Macromedia Flash Mx, greit program for kjappe tegninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå