Runar Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Heisann. Noen som vet hvor jeg kan finne denne lyden? Dere vet sikkert hvilken lyd jeg mener, når noen banner på tv, kommer denne lyden. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 En helt ren sinustone, men er ikke sikker på hvilken toneart. Muligens en A, men det er ikke godt å si. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hmm... ikke godt å si hvilken tone det er (toneART er noe helt annet). Tror ikke den er så lav som A. Mulig det er C2. Skulle hatt en snutt hvor den lyden var ... Endret 2. mai 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) HER! Endret 2. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 prøv å hør på den lyden på full guffe i en halvtime da folkens Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 HER! TAKK! Du aner ikke hvor lenge jeg har lett etter den :p Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har en sterk mistanke om at det er en ren 1000 Hz sinus-lyd. Det er denne lyden som er/var på det fargerike NRK-bildet med hauger av farger, linjer og figurer som viste at det ikke var sending, og hvor signalet sendes fra. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har en sterk mistanke om at det er en ren 1000 Hz sinus-lyd. Det er denne lyden som er/var på det fargerike NRK-bildet med hauger av farger, linjer og figurer som viste at det ikke var sending, og hvor signalet sendes fra. Nei, er nok ikke denne Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 H. No dubt En litt "ustemt" H... Brukte stemmeren. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har en sterk mistanke om at det er en ren 1000 Hz sinus-lyd. Det er denne lyden som er/var på det fargerike NRK-bildet med hauger av farger, linjer og figurer som viste at det ikke var sending, og hvor signalet sendes fra. *har satt på repeat* Det gjør vondt. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fin måte og høre om høyttalerne dine er plassert feil Merka med en gang at venstre høyttaleren stod litt for langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå