Ingizz182 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hei.. hadde msn BETA versjonen.. satt meg ned for å laste ned den nyeste msn versjonen, msn 7.0 IKKE beta. men når jeg skulle gå inn på den så komm alt opp som det skule, men så klikket det.. kunne ikke trykke på noe å måtte bare avslutte hele greiene.. dette skjedde ver gang jeg skulle inn. prøvd å avinstalere å t dt på nytt men funker ikke det heller:( prøvde å laste ned msn 6.2 men får bare beskjed om at en nyere versjon er tiljengeli å jeg må ha den for å komme inn...! veldi veldi irriterendes:S noen som vet va jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Når det kommer opp at du må ha nyeste versjon ved install av 6.2 er det bare en oppdatering til 6.2 og ikke 7.0, så bare svar ja. Lenke til kommentar
Ingizz182 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 hmm.. prøvde det nå, men jo det er msn 7.0 som lastes ned Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Feil...sorry Endret 2. mai 2005 av Znoken Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har samme problem, noen som har noen forslag...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå