Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problematisk barebone - ditt forslag til å starte

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg tenkte jeg skulle kjøre igang en liten tråd her jeg.

Da jeg bodde i Singapore hadde en Shuttle XCP barebone som altid fungerte perfekt. Da vi skulle flytte tilbake til Norge igjen så tok jeg den med på flyet i håpndbagasjen. Da jeg skulle kople opp maskinen min så vill den aldeles ikke starte. så etter mye frem og tilbake så tenkte jeg, at det kanskje var noe feil med kontakten på rommet mitt, så jeg flyttet maskinen inn på kjøkkenet hvor det er nye stikk-kontakter.

Etter ca 30min så startet maskinen, egentlig litt merkelig syntes jeg nå da. Men den fungerte ihvertfall til min store glede. Så jeg da tok jeg maskinen ned på rommet mitt og der funket den igjen. men da jeg i dag morges skulle skru på maskinen ville den ikke. Min mor fåreslo at jeg varmet den opp med en hårføner, kanskje den frøys littegrann siden den kom helt fra Singapore akurat som oss....Joda jeg provde det og gjett om ikke det funket....

Konklusjon, datamaskinen er akurat som meg, den har kommet fra varme singapore og til kalde norge derfor må jeg varme den opp med en hårføner før den vil starte.... :w00t:

BTW: Noen somhar vært borti noe av det samme før?

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...