Gå til innhold

USB 2 på Abit IC7-MAX3

skuta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er det ikke bare en liten patch til WinXP som skal til? Prøv å søk hos microsoft så finner du den kanskje.

Forøvrig så vil USB2.0 fungere fint med en rekke andre OS enn Windows XP, men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Lenke til kommentar

Noen eldre kort har USB2.0 driveren på CD`en som fulgte med HK, og de kortene trengte ikke SP1 eller SP2 for å aktivere USB2.0. Har selv liggende et Asus kort som ikke trenger noen SP for å innstallere USB2.0 driveren.

Prøv å sjekke CD`en som fulgte med ditt HK, kanskje er du heldig :)

EDIT: På denne siden finner du USB2.0 driveren til ditt HK, men jeg er ikke sikker på om den er for XP.. kanskje bare for Win98/Me.

Endret av Polarbastard
Lenke til kommentar
Noen eldre kort har USB2.0 driveren på CD`en som fulgte med HK, og de kortene trengte ikke SP1 eller SP2 for å aktivere USB2.0. Har selv liggende et Asus kort som ikke trenger noen SP for å innstallere USB2.0 driveren.

Prøv å sjekke CD`en som fulgte med ditt HK, kanskje er du heldig :)

EDIT: På denne siden finner du USB2.0 driveren til ditt HK, men jeg er ikke sikker på om den er for XP.. kanskje bare for Win98/Me.

Jeg satt i CD'en som fulgte med HK'et og trykket glad og fornøyd på "Install USB 2.0 Drivers". Helt umotivert spratt da opp en liten .txt-fil med teksten: "Please install SP1 or SP2 for USB 2.0 support."

Moro.

Angående linken din: De driverne der var bare til Win 98/ME=(

Lenke til kommentar
Tja, er det ikke bare en liten patch til WinXP som skal til? Prøv å søk hos microsoft så finner du den kanskje.

Forøvrig så vil USB2.0 fungere fint med en rekke andre OS enn Windows XP, men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Den lille patchen du her snakker om er nå inkludert i SP1 og SP2 og kan ikke lengre lastes ned som standalone fra Microsoft sine nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...