SGE7000 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hei, Litt før i dag installerte jeg denne guild-wars screensaveren - etter å ha sett igjennom, lukka jeg den, og så blir plutselig start-linja og alle skrivebordsikonene borte prøver å restarte, og start-linja + ikonene forsvinner etter et par sekunder - antageligvis da et program starter... ctrl+alt+del funker ikke, så jeg får ikke sett hvilken prosess som starter samtidig som alt forsvinner... prøvde å slette screensavern, samtidig med en hel haug med andre programmer som starter opp med windows - bare for å være sikker fortsatt samme problem noen tips?? alt funker i sikker-modus Endret 2. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 F8 under oppstart, velg siste ok tilstand. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 F8 under oppstart, velg siste ok tilstand. har prøvd det - virker like dårlig tenker at windows ikke "merker" at jeg ikke ser startlinja og ikonene Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) tenker det er et virus - tar virusskann i sikker-modus nå *krysser fingra* EDIT: Var et virus - sletta det lett som ingenting med virusscann i safe-mode Endret 2. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå