Jtand Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1114959...NQM404612&pos=9 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) det er jo ikke mellomtoner på di da , og det at di er "sprengte" tyder på på grisespilling uten like (gjerne på en liten forsterker) EDIT: mente diskanter da Endret 1. mai 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 nye diskanter er ALDRI billige. Det koster en del hundre kroner. Hvis diskantene har sprengt har også basselementene fått seg en trøkk. Så jeg anbefaler deg å kjøpe deg noen andre Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jepp, styr unna. Har fikset et par sprengte CV DC15 en gang. Da jeg åpnet de, så viste det seg at det ikke bare var diskanter som var gåen, men hele delefilteret måtte byttes. Kondensatorene var sprengt og et par spoler var svidde. Isolasjonen inni var svidd. Byttet hele filteret med komponenter fra Eltek. Polypropylen og bedre dimensjonerte spoler og motstander. Lenke til kommentar
inept Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg var på nippet til å kjøpe de der, men kjøpte nye isteden. ble litt stress med nye diskanter (for små hull i kassa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå