Christian_ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Noen som så den? Noen som vet hvor jeg kan finne klippet? Skulle gjerne ha sett det igjen Christian Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sykt bra mål ass, snakk om drømme treff. Tror det ligger på nett-tv på www.tv2.no. Men det koster penger da. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 hehe, har ikke noen konto der jeg da men alikevel, jeg tror at gerrard er verdens beste midtbanespiller for øyeblikket Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hehe, har ikke noen konto der jeg da men alikevel, jeg tror at gerrard er verdens beste midtbanespiller for øyeblikket BWAHHAHAHA! La meg tippe, du er Liverpoolfan? :!: Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Faktisk ikke Manu fan er jeg faktisk Men jeg har egentlig Gerrard som forbilde Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Joa, det kan man vel si Men er det ingen som har eller som vet hvor jeg kan finne klippet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå