travis_g Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Redigert man 16.05.05 Skulle gjerne hatt litt seriøs kritikk til denne siden jeg holder på med. (Endret litt på designet) Link Endret 16. mai 2005 av travis_g Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kode/Brukervennlighet Siden din fungere ikke i firefox, dette burde du fikse. Den grå boksen gjorde det litt strevsomt ved å måtte scrolle igjennom innholdet. Siden det ikke er noe grafisk under boksen, så ser jeg ikke vitsen med den. Utseende Kjedelig og matte farger. Menyen var litt utenom det vanlige, men ikke pen. Sort-hvitt-bilde gjør siden bare enda mattere og kjedelig. Med vekt på teksten du har "Come on, come all!"-greia, så burde siden din være litt "sprekere". Litt skarpere farger. Finere bilde enn det sorthvitt-bilde ville jeg ikke tro er så vansklig å oppdrive. For å summére opp, så sier ikke siden akkurat "fjell". Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Byttet om på owerflowen nå synes det ble bedre selv. Har tenkt til å få inn et mer fargerikt og større bilde etterhvert. Kanskje et bilde som dekker hele øverste delen av siden. Hva var feil i firefox? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Toppen vises ikke. Men om du ikke har firefox, så lurer jeg litt på hvorfor du driver med web. Man må jo kunne sjekke siden sin i de vanligste browserne. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg sitter ikke på min egen pc akkurat nå? Så jeg får ikke sjekket alle. Her bare sjekket opera og jallaIE Hva tror dere feilen kan være i ferfox? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her er den identisk i FF (1.0.3) som i IE (6.0) - Litt mer line-height kunne forbedret lesbarheten. Fonten var også muligens litt for liten.. - For lite padding i den grå boksen - Som Domodyret nevnte; litt kjedlige og matte farger. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Har endret litt på designet nå. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 jeg synes du bør være fornøyd =) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 - Litt for standard med den borderen rundt - Ville byttet ut fonten i menyen - Sett bedre ut om hele g'en i header hadde vært synlig Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Hva var galt med fonten i menyen? Ble det utydelig, eller for liten eller? G'en i headeren er sånn pga font-typen. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva var galt med fonten i menyen? Ble det utydelig, eller for liten eller? G'en i headeren er sånn pga font-typen. Ingenting som er galt, tror bare det hadde passet med en noe enklere font. Ser liksom ut som bildet er "kuttet" med den g'en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå