bj0rnar Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Morn morn. Etter oppgradering av systemet mitt produserer hardware'n mye mer varme enn den gjorde før. Jeg har et veldig dårlig kabinett, som gjør at ambient-temperaturen blir på rundt 50+ ved jobbing. Dette kan jeg ikke ha noe av. Har sett meg ut Lian Li PC7BSCAND som en skikkelig favoritt, iom. at det er Lian Li, er svart, og er forholdsmessig billig. Det som er viktig er at det lager mindre varme enn det jeg har nå (noe jeg ikke tror skal være noe problem). Er det noe negativt med dette kabinettet? Pros, cons? Fins det andre produkter til tilsvarende pris? Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Najs! Du velger kabinnettet som jeg anbefaler:) Ehm... jeg tror nok at grunnen til at det andre kabinettet ditt blir så varmt er pga CPU'en. Jeg bytta ut den rævva Intel kjølepastaen med litt ceramique, og tempen droppa med 25grader(!). Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har dette selv og det er til å anbefalle! det er et lite problem for meg med vibrering, men så har jeg noen vifter som vibrerer en del fra før da. ellers er det et konge kabinett jeg har nå mitt med 3 hdder og BigWater vannkjøling i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå