femfulle Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 jeg driver åfikser maskinen til kompisen min, oppgaven blehardere enn forventet.. jeg slitermed å finne ut åssen hovedkort han har.. trolig er det et intel 430 HX.. Store harddisker blir ikke støttet i biosen, har lett på intel sine support sider etter updates somkanskje støtter store hardisker.. ,men nei.. finner ikke no der.. noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hadde et lignende problem med et intel LX hovedkort, ingenting på intel sine sider, men hos hovedkortprodusenten (aopen) var det lagt ut ny BIOS som fikset dette. Hvis det ikke er intel som har laget hovedkortet så sjekk produsenten sin hjemmeside... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Harddiskprodusentene har vel også egne program som overstyrer BIOS slik at du kan bruke større disker. Jeg har brukt et slikt program fra IBM en gang, funket fint. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Gå hit for å finne ut hvilket hovedkort du har; http://www.motherboards.org/moboidtools.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå