marcus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 noen som vet om dette er mulig? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vanskelig med svar ? prøv i mackyrkja, mac1.no Lenke til kommentar
marcus Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Noen andre forslag?? Har sjekket litt rundt og mange som snakker om dmg2iso programmet, men dette får jeg ikke til å fungere på pc'en min. Har lest at mange andre også har problemer med det... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 http://www.macmaps.com/bootcd.html Lenke til kommentar
marcus Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 hvorfor får jeg ikke dmg2iso til å fungere i win xp?? Får denne feilmld: dmg2iso.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. prøvd mange ganger men får det ikke til å fungere;( Lenke til kommentar
bender Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vet ikke hvorfor du får feilmeldingen. Bootable mac cd kan du brennne om du har et disc image som nero leser og et disc image som er "blessed". Du kan ikke lage en boot cd med en mappe med system som du "blesser" med brenne prog på pc. Det kan du kun gjøre med brenneprogs på mac, dvs. toast. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 For å være litt direkte; Den versjonen du antakeligvis har lastet ned (Tiger, right?) lar seg ikke brenne fra PC til å bli en bootbar DVD på en Mac. Da må du ha en annen release som kommer i iso-format, ikke dmg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå