Gå til innhold

Dinovo & PC suite bluetooth problemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt meg en nokia 6230i og har fra før et logitech dinovo sett (trådløst bluetooth tastatur og mus).

Skulle gjerne ha koblet telefonen til pcen via dinovo settet, men dette er visst lettere sagt enn gjort. Har prøvd alt av widcomm drivere, pc suite versjoner også videre, men det er umulig å finne telefonen ved bruk av dinovo settet. Bruker jeg en usb bluetooth dongle (d-link) med tilhørende widcomm drivere finner jeg telefonen med engang.

Saken er at det skal ikke være nødvendig med denne d-link donglen, for den skaper en del problemer for dinovo settet.

Er det noen der ute som har noen tips til å få koblet min 6230i telefon til dinovo bluetooth?

Er utrolig takknemlig for eventuelle svar!

mvh

theck1

Endret av theck1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg flytter denne fra "Annet om hardware" til "Åpen diskusjon om mobil" siden jeg tror du vil få bedre respons der.

Ps. Beklager min uvitenhet men hva er "Dinovo" ? (link?)

Ah, takk for det Simen1 :)

Logitech Dinovo er trådløst tastatur og mus med bluetooth :) (Link)

Gjerne noen svar folkens! Utrolig frustrerende. Vurderer en formatering, muligens svaret på problemet er jeg redd, men vil helst slippe!

mvh theck1 :blush:

Lenke til kommentar

Fungerer fint her. Skal fungere hvis du installerer setpoint og bluetooth driverne du finner på logitech.com.

Men er godt mulig at det er den andre bluetooth saken som lager kluss. Fjern i så fall alt som har med den å gjøre (inkl. bluetooth drivere), og installer driverne fra logitech.

Jeg har Win XP SP2 btw.

Lenke til kommentar
Fungerer fint her. Skal fungere hvis du installerer setpoint og bluetooth driverne du finner på logitech.com.

Men er godt mulig at det er den andre bluetooth saken som lager kluss. Fjern i så fall alt som har med den å gjøre (inkl. bluetooth drivere), og installer driverne fra logitech.

Jeg har Win XP SP2 btw.

Ok. Takk for svar endelig! :)

Jeg har setpoint driverne inne, men hvilke bluetooth drivere mener du fra logitech?

Eller mente du kun setpoint?

mvh theck1

Lenke til kommentar
Prøv denne: http://www.logitech.com/index.cfm/download...,contentid=7692

Tror den skal inneholde både setpoint, og bluetooth drivere.

Da var saker og ting oppe og går, og det fungerer utmerket! Men det måtte en formatering til først, hvis ikke var det nytteløst! Takk for tips Lurifaksen, de integrerte driverne i setpoint var kjekt, men fungerte kun etter en format seff :p

mvh theck1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...