fjeddiu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg skal kansje kjøpe et Raidmax Scorpio Blått Miditower m/vindu Er det kvalitet er det bra med plass ? Jeg tar imot alt info! Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nei for guds skyld ikke kjøp det kabinettet. Det er stygt, billig laget, og "alle" andre har det. Det er barn som synes at de "øynene" er kule og slikt. Bak de er det noen blinkende leds som garantert kommer til å gå deg på nervene... Ta mitt råd, kjøp dette kabinettet i stedet Lian Li PC60. Jeg skjønner at du kanskje synes det er "stygt" og ser "vanlig" ut, men velger du dette kabinettet kommer du ikke til å angre. Det er solid, stilrent og praktisk (Lian Li kan en kalle det). SERIØST! For all del I K K E kjøp Raidmax Scorpio, eller noe som helst annet fra Raidmax av den grunn. Det er en grunn til at det er så billig og cheesy.... Jeg lover deg: kjøper du PC60, så får du et kabinett som du ikke blir "lei" av. Dét kommer du til å bli av Raidmax...' Hvis du absolut ikke vil ha PC60, så kjøp heller dette Mercury miditower. Jeg har det selv, og synes det er helt greit. Hvis heller ikke kabinettet over faller i smak så kjøp deg et Cooler Master kabinett. FOR ALL DEL: IKKE WASTE PENGER PÅ RAIDMAX! Når du først skal kjøpe noe, kjøp noe skikkelig, det er mitt motto! Endret 1. mai 2005 av Stigma2K Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 bla bla bla bla bla.....yata yata yata jap jap jap bla bla bla ENIG! Eller, hvis de fortsatt hadde hatt dem, kunne du kjøpt et chieftec Dragontower! ingen kabisser er like solide som dem :!: (personlig erfaring*hint*chieftecrocks*hint*) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Pandora har et poeng med chieftec, men de er tunge og plassen er litt dårlig utnyttet. Raidmax er sikkert et helt greit kabinett om du liker fjortisskabinetter. Hvis du derimot vil ha et med stil så velger du bare rett og slett noe annet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg kjøpte et fjorttis kabbis i fjor lei av det. lyst på lian li... EDIT: überleif ver på besøk Endret 1. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jeg sjøpte et fjorttis kabbos i fjor lei av det. lyst på lian li... sjøpte? kabbos`? ser du har hatt besøk av leif :!: jeg har et "FJORTTIS" KABINETT og er faktisk fornøyd. men er 14 år så jeg ga kun 600 kr og det var med en 400w psu noe som er en greit pris. og det fulgte med 2 vifter(den ene virka i 2 dager ) men har seff bytta viftene.. og man kan ikke akkurat si at kvaliteten var KJEMPE GOD men er helg greit til mitt bruk(driver ikke å kaster pc en ut av vinduer og sånt) Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 jeg sjøpte et fjorttis kabbos i fjor lei av det. lyst på lian li... Ikke skriv "sjøpte". Takk. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 HVis han vil ha Raidmax, så la han kjøpe Raidmax da.. Kan jo hende han liker premods? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 NEi. Det kabinettet er stygt, og billig mannshit! kjøp et annet! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 har selv hatt raidmax, anbefaler det ikkje, tåller nesten ingenting, gikk over til Chieftec, dette er eit kabinett eg anbefaler på det sterkeste, dette kabinettet tåler masse juling Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva med Thermaltake Tsunami da? Du får den i sølv ogsp Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 TT er kjent for dårlig kvalitet, tynt materiel som tåler lite, det er det i hvertfall vert på deii TT kabinetta vennene mine har hatt Lenke til kommentar
Gaming Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ser kanskje litt kjedelig ut men er ikke det her ganske bra a? det følger med 400W psu som holder for de fleste kan jeg tenke meg. Har kanskje planer om å kjøpe det selv eller så går det jo an å kjøpe det her å da. det ser litt tøffere ut men bare 350W da Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ser kanskje litt kjedelig ut men er ikke det her ganske bra a? det følger med 400W psu som holder for de fleste kan jeg tenke meg. Har kanskje planer om å kjøpe det selv eller så går det jo an å kjøpe det her å da. det ser litt tøffere ut men bare 350W da ikkje kjøp det første han anbefalte, drit stygt full midi Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ikkje kjøp det første han anbefalte, drit stygt full midi Anbefaler det fulltoweret, det er sykt robust! Da får du trening til og fra lan også, veier ca 25 kg med hw i, men men... Ihvertfall fornøyd jeg... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ikkje kjøp det første han anbefalte, drit stygt full midi Anbefaler det fulltoweret, det er sykt robust! Da får du trening til og fra lan også, veier ca 25 kg med hw i, men men... Ihvertfall fornøyd jeg... 30kg Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ikkje kjøp det første han anbefalte, drit stygt full midi Anbefaler det fulltoweret, det er sykt robust! Da får du trening til og fra lan også, veier ca 25 kg med hw i, men men... Ihvertfall fornøyd jeg... 30kg Nei, har veid det, og det veier 25 kg:P. Er jo litt forskjellig hva/hvor mye hw en har i og da... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva med Thermaltake Tsunami da?Du får den i sølv ogsp Den er knall Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ikkje kjøp det første han anbefalte, drit stygt full midi Anbefaler det fulltoweret, det er sykt robust! Da får du trening til og fra lan også, veier ca 25 kg med hw i, men men... Ihvertfall fornøyd jeg... 30kg Nei, har veid det, og det veier 25 kg:P. Er jo litt forskjellig hva/hvor mye hw en har i og da... mitt veier 30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå