Gå til innhold

Er Raidmax Scorpio et bra valg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei for guds skyld ikke kjøp det kabinettet. Det er stygt, billig laget, og "alle" andre har det. Det er barn som synes at de "øynene" er kule og slikt. Bak de er det noen blinkende leds som garantert kommer til å gå deg på nervene...

Ta mitt råd, kjøp dette kabinettet i stedet Lian Li PC60. Jeg skjønner at du kanskje synes det er "stygt" og ser "vanlig" ut, men velger du dette kabinettet kommer du ikke til å angre. Det er solid, stilrent og praktisk (Lian Li kan en kalle det).

SERIØST! For all del I K K E kjøp Raidmax Scorpio, eller noe som helst annet fra Raidmax av den grunn. Det er en grunn til at det er så billig og cheesy....

Jeg lover deg: kjøper du PC60, så får du et kabinett som du ikke blir "lei" av. Dét kommer du til å bli av Raidmax...'

Hvis du absolut ikke vil ha PC60, så kjøp heller dette Mercury miditower. Jeg har det selv, og synes det er helt greit.

Hvis heller ikke kabinettet over faller i smak så kjøp deg et Cooler Master kabinett.

FOR ALL DEL: IKKE WASTE PENGER PÅ RAIDMAX! Når du først skal kjøpe noe, kjøp noe skikkelig, det er mitt motto!

Endret av Stigma2K
Lenke til kommentar
bla bla bla bla bla.....

yata yata yata

jap jap jap

bla bla bla

ENIG!

Eller, hvis de fortsatt hadde hatt dem, kunne du kjøpt et chieftec Dragontower! ingen kabisser er like solide som dem :!: (personlig erfaring*hint*chieftecrocks*hint*)

Lenke til kommentar
jeg sjøpte et fjorttis kabbos i fjor :sick: lei av det. lyst på lian li...

sjøpte?

kabbos`?

ser du har hatt besøk av leif :!:

jeg har et "FJORTTIS" KABINETT og er faktisk fornøyd. men er 14 år så :tease:

jeg ga kun 600 kr og det var med en 400w psu noe som er en greit pris. og det fulgte med 2 vifter(den ene virka i 2 dager :( ) men har seff bytta viftene.. og man kan ikke akkurat si at kvaliteten var KJEMPE GOD men er helg greit til mitt bruk(driver ikke å kaster pc en ut av vinduer og sånt) :yes:

Lenke til kommentar

ser kanskje litt kjedelig ut men er ikke det her ganske bra a? det følger med 400W psu som holder for de fleste kan jeg tenke meg.

Har kanskje planer om å kjøpe det selv eller så går det jo an å kjøpe det her å da. det ser litt tøffere ut men bare 350W da ;)

Lenke til kommentar
ikkje kjøp det første han anbefalte, drit stygt

full

midi

Anbefaler det fulltoweret, det er sykt robust! Da får du trening til og fra lan også, veier ca 25 kg med hw i, men men... Ihvertfall fornøyd jeg... :)

Lenke til kommentar

full

midi

Anbefaler det fulltoweret, det er sykt robust! Da får du trening til og fra lan også, veier ca 25 kg med hw i, men men... Ihvertfall fornøyd jeg... :)

30kg :roll:

Nei, har veid det, og det veier 25 kg:P. Er jo litt forskjellig hva/hvor mye hw en har i og da...

Lenke til kommentar

full

midi

30kg :roll:

Nei, har veid det, og det veier 25 kg:P. Er jo litt forskjellig hva/hvor mye hw en har i og da...

mitt veier 30 :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...