TheIlluminated Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har lyst på litt kritikk av siden min ettersom jeg (ifølge meg selv) ikke har så utrolig mye peiling på design, tar gjerne imot forslag til forbedringer som f.eks fargevalg, fonter etc. Link til siden. Innholdet burde tas med noen klyper salt. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) - Litt kjedelig. - Likte ikke stylen på "Web" til høyre - Lite farger - Likte ikke stjernen i headeren. - Likte ikke at den skiftet farger når man trykket på forskjellige ting + Funksjonelt nok Endret 1. mai 2005 av PoW Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Utrolig fargeløst, grått og trist Den "Web"-logoen til høyre var bare fæl. Vekk! "Anbefaler et minimum av 1024x768 i skjermoppløsning". Why? Funker like godt i 800x600 som i 1024x768 For liten font, litt ekstra line-height hadde heller ikke skadet Forskjellige bakgrunnsfarger på forskjellige sider utløser fjortissalarmen min umiddelbart :\ Overskrifter er fine biler, de hjelper søkemotorene å vite hva siden handler om og de hjelper besøkende å vite hva teksten handler om Fæle W3C-knapper. Lag dine egne eller bruk tekst - eller bytt fargetema slik at de passer inn Litt mye luft "over" selve siden. Blir nærmest bunnjustert i oppløsninger under 1280x1024 Endret 1. mai 2005 av Loomy Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hmm, takker for svar, men har dere noen forslag til forbedringer? Tenker spesielt på fargevalgene evt. om dere vet om noen designguider dere kan anbefale. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176376 Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Har fikset litt mer på siden, skifter noen farger osv, fargene vil lik på alle sidene, hva syns dere om forandringene? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) - Endret 15. oktober 2018 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå