error 2 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har en Toshiba SD-140E dvd spiller.I meny oppsettet under "Output" kom jeg til å velge Progressive,det skulle jeg ikke gjort Da mistet jeg signalet til TV"en.Så nå vises heller ikke menylisten på TV"en.Leste etterpå i brukermanualen at scart-utgangen sender feil signaler hviss en velger "Progressive".Skulle lest manualen før jeg "rotet" rundt i menyen ja,men nå er det for sent. Så kommer 1000kr.spørsmålet:Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får deaktivert "progressive"?Ser jo heller ikke menyen på skjermen lenger. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kjenner ikke den spilleren, men har gjort følgende på noen andre: Koble fra scartkabelen og bruk bare komposittkobling (gul RCA-kontakt) som du kobler til tilsvarende kobling på TV. Hvis du ikke har denne tilkoblingen på TV, så må du bruke en scartadapter. Med denne koblingen får man vanligvis bilde uansett innstillinger og du kan gå inn i menyen og rette opp innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå