BigJackW Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg lurer på om noen kan ambefale noen skrivere som er billig, og som har billig blekk. Ikke laserskrivere, Jeg tenker mest på en skriver som fungerer som en skanner, kopimaskin og fotoskriver. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 HP's multifunktionsskrivere er gode på alle funktioner, og har fået meget god kritik i diverse tester. Har selv en HP 2355 som jeg er meget godt tilfreds med. Det eneste problem er at HP's blæk er lidt dyrere end hos andre producenter, men kvaliteten er til gengæld i top. Kig på deres 12xx/13xx-serie, som i Danmark for tiden kan fås fra ca. 600,- Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 HP's multifunktionsskrivere er gode på alle funktioner, og har fået meget god kritik i diverse tester. Har selv en HP 2355 som jeg er meget godt tilfreds med. Det eneste problem er at HP's blæk er lidt dyrere end hos andre producenter, men kvaliteten er til gengæld i top. Kig på deres 12xx/13xx-serie, som i Danmark for tiden kan fås fra ca. 600,- De skriverne virker sikker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå