LowBalls Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hei, jeg lurer på om det bare er min tlf som har dårlig batteri, jeg kan bruke tlf min med avpsilling av musikk og vanlig spilling på tlf i max 3 timer. og standar tiden med vanlig ringe tid er ca 3 dager. noen andre som har hatt dette probleme, eller er det bare sånn tilf er? vis den er sånn, er det noe programvare man kan laste ned, for å få bedre batteritid Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hei, jeg lurer på om det bare er min tlf som har dårlig batteri, jeg kan bruke tlf min med avpsilling av musikk og vanlig spilling på tlf i max 3 timer. og standar tiden med vanlig ringe tid er ca 3 dager. noen andre som har hatt dette probleme, eller er det bare sånn tilf er? vis den er sånn, er det noe programvare man kan laste ned, for å få bedre batteritid Syns det høres veldig normalt ut. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det der er jo faktisk god batterikapasitet til å være en K700i Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sony Ericsson er nok kun en telefon med en dårlig batteritid Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sony Ericsson er nok kun en telefon med en dårlig batteritid K700 har bedre batteritid enn snittet nå da. Ca dobbelte av en normal nokia f.eks (7 mot 3,5 timer taletid) Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det der med at SonyEricsson har så god batteritid er jo egentlig bare tull da. Alle de nye SE-telefonene slår jo av skjermen etter et par minutter, og det er jo tross alt skjermen som trekker mest strøm fra de fleste mobiler. Man må huske på at Mobiltelefonprodusentene kun oppgir den absolutt optimale batteritiden, hvor telefonen ligger i perfekt temperatur og ikke blir brukt, eller forstyrret av omgivelsene. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det der med at SonyEricsson har så god batteritid er jo egentlig bare tull da. Alle de nye SE-telefonene slår jo av skjermen etter et par minutter, og det er jo tross alt skjermen som trekker mest strøm fra de fleste mobiler. Man må huske på at Mobiltelefonprodusentene kun oppgir den absolutt optimale batteritiden, hvor telefonen ligger i perfekt temperatur og ikke blir brukt, eller forstyrret av omgivelsene. Så at de holder lenger grunnet "juks" teller ikke mener du? Holder lenger på strømmen uansett. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 K700 har aldri hatt 7 timer taletid. Den startet på underkant av 3 da den kom, og med nyere firmware er vel maks ca 5 timer tipper jeg. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) K700 har aldri hatt 7 timer taletid. Den startet på underkant av 3 da den kom, og med nyere firmware er vel maks ca 5 timer tipper jeg. Spørs jo helt på dekning osv osv. Uansett. 5 timer er mektig bra i forhold til mange andre mobiler. EDIT: prisguiden til amobil ang taletid K700: 7t 6230: 5t 6610i 3,5t Så SE er jo ikke dårlig. Endret 2. mai 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 kan man laste ned et program på se k700i på nette? får å oppgradere tlf så det blir bedre batteri tid? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 K700 har aldri hatt 7 timer taletid. Den startet på underkant av 3 da den kom, og med nyere firmware er vel maks ca 5 timer tipper jeg. Hele fem timer? Ringer jeg i 1 time er batteriet tomt. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 kan man laste ned et program på se k700i på nette? får å oppgradere tlf så det blir bedre batteri tid? Ja. men du må bruke Syncstation for å få det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå