Gå til innhold

Hva er feil ??

Anbefalte innlegg

Vi er 4 stykker på lan, han ene dro hjem igår fordi han var trøtt... en annen person på lanet satte seg ned på pc en til han som stakk, og installerte firearms, så spellte han det! (På pc en til han som stakk)... når han som stakk kom tilbake var pc en rar, når man slo på den kom det en rar lyd og skjermbildet viste seg ikke, vi hørte heller ikke at prosseroren jobba... det luktet svidd! Vi har testet skjermkort og skjerm og ingen ting feiler det ???

Vet noen hva som er feil ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke akkurat ukjent at et grafikk kort eller hovedkort tar kvelden,

spesielt hvis pc'n begynner å bli gammel ( 3år+ )

prøv å ta ut grafikk kortet se om det hjelper.

hvis ikke, så håper jeg fyren har garanti, høres ut som det koster noen sedler :razz:

thomas

Lenke til kommentar

Skjermkortet funker fint med en annen pc, og det lukta svidd bare en gang.. da vi slo på pc en!! Vi har ikke prøvd å sette inn et annet skjermkort, men vi ser ikke dette nødvendig, da skjermkortet (ATI Radeon 8500) har alltid funket greit sammen med pc en!!!.. Men som sagt : foran på prosseroren er det en dings i midten, normalt, men rundt den er det et svart belegg ???!! :sad:

Lenke til kommentar

cpu'en er mest sannsynlig gåen, ja...

men bare skjekk ram'en med det samme også da; dere har sikkert gjort det, men er det ikke den, er det nesten garantert cpu'en... leit, men men. litt rart at det skal skje bare sånn uten videre hvis dere ikke har overklokka da??hmmz??

enten er det hovedkort, skjermkort, cpu eller ram. høres ut som alt det andre funka og da så.

hvis ikke det har blitt overbelastning på strømforsyningen da. hvor mye er den på? og legg ut specs...

Lenke til kommentar

eg tykkjer at dykk skal kjøpe att ein skikkeleg prossesoren til denne stakkaren fordi det er ingen skamm å sove på et lan, helt normalt å sove vell?

Mitt råd er å kjøpe en prossesor og ny vifte til han.

en ting til be inn presten til begravelsen da vettu:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...