:---{D Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 På tide å teste ut systemet på skolen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 har samma system på skolen min men er mye lettere å lage en .bat fil som starter alle mulige disker jeg vil ha opp. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 har samma system på skolen min men er mye lettere å lage en .bat fil som starter alle mulige disker jeg vil ha opp. Fortell fortell... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 trukje det nei skal ikke oppforde folk til å gjøre ugang på skoler. ( selv om det er fristende ) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 trukje det nei skal ikke oppforde folk til å gjøre ugang på skoler. ( selv om det er fristende ) æhh, kom igjen a! ... Fant en metode før, men det blokka han karen så det funker ikke lenger. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Men da bryter skolen din Datatilsynets regler! ---- Absolutt alle systemer er satt opp slik tegningen du kommer med da. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Data på skolen er mugg! Ingen folk på skolen kan noe vett! Også han som lissom skal kunne noe kan litt men vi lager masse mugg for han også Ikke no farlig bare tull. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Men da bryter skolen din Datatilsynets regler! Jeg vil kun hjelpe til å tette alle sikkerhetshullene jeg . Er det noe galt i det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Men da bryter skolen din Datatilsynets regler! Jeg vil kun hjelpe til å tette alle sikkerhetshullene jeg . Er det noe galt i det? Neida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå