Gå til innhold

hvilke talent bør en druid satse på?

Anbefalte innlegg

Heisann. Har starta en ny char. Valget falt da på horde (siden jeg kun har spillt alliance før), og druid, rett og slett fordi det virker som en gøy klasse.

Er på rask vei mot lvl 10 og lurer derfor på hvilke talent jeg bør satse på i første omgang.. Spiller forresten på sylvanas og er tauran :)

/bigben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjah.. Kommer vel litt an på hva slags build du går for. Selv har jeg neglisjert balance fullstendig, da det eneste damage spellet jeg noensinne kaster er moonfire (ok, hender jeg bruker starfire eller wrath på caster mobs).

I solo pvm bruker jeg mest bear form, evt. cat mot ting som er grønne, og popper ut i caster form nå og da for å kaste regrowth.

Brukte de første poengene mine slik:

Furor, 5/5

Natures's Focus, 5/5

Ferocity, 5/5

Sharpened Claws, 5/5 - kanskje ikke dumt med litt improved bash heller?

Feral Charge, 1/1

Gift of Nature, 1/1

Deretter gikk jeg for 3/3 swiftshifting, med 5 poeng i Nature's grasp ettersom jeg aldri kaster wrath. Vet ikke helt hvordan jeg liker skillet, blir gjerne ikke tid til å kaste alt du vil før du hopper tilbake i bear, særlig med lag o.l..

Driver nå og roter meg nedover i restoration treet, da jeg gjør altfor mye healing. Dessuten kommer du vel ikke utenom NS og Innervate som druid.

Lenke til kommentar

Jeg spiller tauren druid, og kopierer foreløpig builden til han der Feragho fyren som har gitt ut en del filmer. Får se om jeg endrer når jeg kommer lengre, men foreløpig går jeg etter dette:

Restoration Mastery

Gift of Nature Rank 1

Improved Regrowth Rank 4

Reflection Rank 5

Nature's Swiftness Rank 1

Innervate Rank 1

Improved Rejuvenation Rank 5

Furor Rank 5

Improved Mark of the Wild Rank 5

Nature's Focus Rank 5

Restoration Total: 32

Balance Mastery

Improved Entangling Roots Rank 3

Nature's Grasp Rank 1

Improved Nature's Grasp Rank 4

Balance Total: 8

Feral Combat Mastery

Improved Bash Rank 2

Sharpened Claws Rank 3

Feral Charge Rank 1

Ferocity Rank 5

Feral Combat Total: 11

Total

Total Points Spent: 51

Level Required: 60

Er 35. nå og har tatt litt av hvert. Mangler til nå 1 poeng på balance. Roots/grasp hjelper godt på! Mark of the Wild improved er jo også greit å ha i begynnelsen.

EDIT: springer som oftest sammen med en warrior kamerat, og da er det mest healing det går i. Sjelden jeg bruker bear/cat form, men de kommer godt med av og til.

Endret av Tigeren
Lenke til kommentar
feragho, er det han som løper rundt og knærter hordes i "gimped"..?

Stemmer det ja. Builden stod i slutten av "Rootdown"-filmen. Husker ikke hvor jeg lastet ned, men jeg fant linken her på dette forumet.

Og entangling roots og natures grasp er uunnværelig i PvP! Også greit hvis du må stikke av fra mobs.

Endret av Tigeren
Lenke til kommentar

Jeg så den filmen tror jeg, litt annerledes enn andre pvp filmer. Ser du filmer fra warrior, mage, shaman eller slikker klasser, knerter de andre spillere på 10 sekunder. De to druidene i filmen jeg så brukte faktisk 5 hele minutter på å ta en mage og en shaman :!: Nå tror jeg ikke de hadde overlevd det sammenstøtet, pga diminishing returns på roots. På filmen hadde de en shaman rootet sammenhengende i 4 minutter...

Lenke til kommentar
Jeg så den filmen tror jeg, litt annerledes enn andre pvp filmer. Ser du filmer fra warrior, mage, shaman eller slikker klasser, knerter de andre spillere på 10 sekunder. De to druidene i filmen jeg så brukte faktisk 5 hele minutter på å ta en mage og en shaman :!: Nå tror jeg ikke de hadde overlevd det sammenstøtet, pga diminishing returns på roots. På filmen hadde de en shaman rootet sammenhengende i 4 minutter...

Sant det.. Kjip nerf :( Men allikevel er det viktig med roots, både for å kunne holde avstand, og for å kunne stikke av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...