Compac Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja skal prøve å forklare. Er det mulig å modifisere et type ferdigskrift java script. Tenker på slik som f.eks dell. Si jeg vil ha en dell reklame banner på sia mi, men vil ikke vise hele banneren, er dette mulig? Skal se om jeg får laget et eksempel i Paint! Compac Lenke til kommentar
Compac Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 her er et lite xmpl på hva jeg mener. Paint er konge! compac Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal vise halvebanneren. Om du skal bare vise en liten del, så er det jo bare å lage til banneren sånn som du vil den skal vise. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor du skal vise halvebanneren. Om du skal bare vise en liten del, så er det jo bare å lage til banneren sånn som du vil den skal vise. Jo men reklamebanneren er som regel ferdig laga hos de man henter dem hos.. Ps: vet ikke om de er laga i flash eller noe anna? Tengte bare å bruke en reklamebanner som var ferdiglaga, men som jeg ville laget utseende på.. Men det er kanskje ikke noe å sates på.... Compac Endret 1. mai 2005 av Compac Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal vise halvebanneren. Om du skal bare vise en liten del, så er det jo bare å lage til banneren sånn som du vil den skal vise. Jo men reklamebanneren er som regel ferdig laga hos de man henter dem hos.. Ps: vet ikke om de er laga i flash eller noe anna? Tengte bare å bruke en reklamebanner som var ferdiglaga, men som jeg ville laget utseende på.. Men det er kanskje ikke noe å sates på.... Compac Det er tradedoubler det er snakk om her ja? Da er det bare å få tak i lenka som du skal bruke for butikken/etc og lage ditt eget bilde, feks halve bra-film-banneren. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Det er tradedoubler det er snakk om her ja? Da er det bare å få tak i lenka som du skal bruke for butikken/etc og lage ditt eget bilde, feks halve bra-film-banneren. Det var ikke dumt! Begynte med det etter jeg leste posten din, men da kom det et problem.. Mange andre "logoer" bytter jo tekst/bilde som da ikke vil komme frem. Så da blir dette litt dumt prosjekt kanskje.. men men Takk for tipset! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er tradedoubler det er snakk om her ja? Da er det bare å få tak i lenka som du skal bruke for butikken/etc og lage ditt eget bilde, feks halve bra-film-banneren. Det var ikke dumt! Begynte med det etter jeg leste posten din, men da kom det et problem.. Mange andre "logoer" bytter jo tekst/bilde som da ikke vil komme frem. Så da blir dette litt dumt prosjekt kanskje.. men men Takk for tipset! Ta screenshot av banneren når den viser den ene bildet, og ta screenshot når det andre bildet vises. Bruk disse bildene i ei .gif fil eller lignende og vips så har du det likt.. Blir jo mye arbeid da.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tenker vel at det er en eller annen type .gif hvis det hos tradedoubler. Du kan sette det som bakgrunnsbilde i css og justere størrelsen på f.eks <p>-taggen slik at ikke hele banneren syns. Kan sikkert smekke opp en eller annen kode hvis du deler den koden du bruker på å sette den inn på siden din. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Tenker vel at det er en eller annen type .gif hvis det hos tradedoubler.Du kan sette det som bakgrunnsbilde i css og justere størrelsen på f.eks <p>-taggen slik at ikke hele banneren syns. Kan sikkert smekke opp en eller annen kode hvis du deler den koden du bruker på å sette den inn på siden din. Bildene skal jeg få til men slik som denne: <script language="JavaScript" src="http://www.ordtak.no/dagens/"></script> fra ordtak.no skulle jeg gjerne fått fiksa. Vil gjerne ha "ordtaket" men ikke den linken neserst på banneren. Kanon om det er mulig, men bare gi beskjed vis det ikke er så lett så får det heller være.. Compac Slik hadde vore kanon!! Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 <script language="JavaScript" src="http://www.ordtak.no/dagens/"></script> Legg til a[href='http://www.ordtak.no'] { display:none; } Dessverre virker det ikke i IE... Men du kan jo bare slenge en div rundt script, slik: <div id="ordtak"><script language="JavaScript" src="http://www.ordtak.no/dagens/"></script></div> Så er det bare å bestemme høyden og bredden på sitatet i css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå