Demonfudge Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Volcov@mr sensitive. Daaaaaaaaaaaaaaamn right. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 En venn for meg er en som stiller opp uansett, en man kan stole 100% på og fortelle alt til, spesielt uten at det blir fortalt videre.Eller, det er egentlig en veldig god venn. Det er det en god venn virkelig er. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 En venn for meg er en som: -Stiller opp når den sier den skal -Ikke lyver -En som man kan dele det meste med (noen ting er rett og slett for hemmelig til å dele med noen som helst) -Holder løfter -En som ikke sier "du skylder meg 10 spenn" Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg og mine 3 beste venner. Baksnakker hverandre og vet om at vi gjør det. Vi slenger dritt til hverandre og klarer å "mobbe" så det kan bli ubehagelig og irritasjon. Vi kan være dritt leie mot hverandre. Høres ikke ut som venner etter beskrivelsen... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg og mine 3 beste venner. Baksnakker hverandre og vet om at vi gjør det. Vi slenger dritt til hverandre og klarer å "mobbe" så det kan bli ubehagelig og irritasjon. Vi kan være dritt leie mot hverandre. Høres ikke ut som venner etter beskrivelsen... same shit everywhere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå