Midnight_walker Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 er litt forelsket i Steve vai - Eugene's Trick Bag skal se litt på tabbsene til sangen etterpå.. Da har du vel sett "Crossroads" (1986)!! Konge film! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 nei, har ikke sett den.. hehe. burde kanskje se den? *søke på imdb* Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Da må du se den!! Det er en heftig solo-duell med Steve Vai på slutten av filmen!! Et must for gitarelskere!! Endret 10. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Iron Maiden - Alexander the Great Jeg er ikke akuratt überfan av Maiden, men den soloen er faen meg fet! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg forelska meg litt (egentlig ganske heftig) i soloen på Metallica - The Shortest Straw her om dagen. Ellers er det meste nevnt. Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 det meste av dream theater og en del av guns,s roses f.eks. sweet chil o`mine eller knocking on heavens door,., Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Siden denne topic'en er om gitarsoloer.. Noen som har peiling på skalaen som Mike Stern veldig ofte bruker? klarer liksom ikke å plukke den Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Blind Guardian - The curse of Feanor Blind Guardian - Mordred's song Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Mine 2 personlige favoritter; Metallica - Master of Puppets Guns n' Roses - November Rain Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 guns,n roses-locomotive (6 soloer i en sang!) guns,n roses-paradise city (ikke så bra) velvet revolver-fall to pieces velvet revolver-litle dirty thing ( syyyk rask solo et stykke ut i den) jimmy hendrix- voodo child og en del av dream theater har bra med soloer, riktig nok litt kjedelige. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Digger: Ozzy Osbourne - Mr. Crowley Pearl Jam - Alive The Beatles - While my Guitar Gently Weeps Metallica - Master of Puppets Thin Lizzy - Still in Love With You Thin Lizzy - Southbound Van Halen - Eruption Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Neil Young - Cortez the Killer Fikk frysninger da jeg hørte den med god lyd på video, live med crazy horse 1991 hos min far. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 1. Pink Floyd - Comfortably Numb 2. Pink Floyd - Echoes 3. Pink Floyd - Shine on you crazy diamond 4. Pink Floyd - Time 5. Pink Floyd - Money 6. Stevie Ray Vaughan - Pride and joy 7. Jimi Hendrix - All along the watchtower 8. Jimi Hendrix - Little Wing 9. Stevie Ray Vaughan - Little Wing 10. Jimi Hendrix - Hey Joe 11. Stevie Ray Vaughan - Couldnt stand the weather 12. Stevie Ray Vaughan - Texas Flood 13. Santana - Europa 14. Lynyrd Skynyrd - Free bird 15. Guns N' Roses - Sweet child o' mine 16. Guns N' Roses - November rain 17. Clapton - Layla 18. Animals - House of the rising sun 19. Vinskvetten - Blåmandag 20. Vinskvetten - Dans på grasdal Ja, det er mange. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Metallica - Nothing Else Matters Elsker den solo'n!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Necrophagist sine solo'er er passe heftige. Neo-klassiske som pokker. Necrophagist - Fermented Offal Discharge. kewl solo. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nå må vi ikke glemme Frank Zappa med for eksempel "Dirty Love" eller "Montana". Går unna der..hehe Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Blind Guardian - The curse of FeanorBlind Guardian - Mordred's song Blind Guardian er en herlig gruppe på både akustisk og el-gitar. Spesielt de to sangene du nevner er helt fantastiske. Mye på follow the blind har også mye bra el-gitar (Follow the blind, Beyond the ice og Valhalla) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvis du er intressert i soloer og gitarspill, da bør du seriøst ta en titt på Stratovarius. Par sanger med bra gitarspill: Stratovarius - Hunting High and Low Stratovarius - Holy Solos Stratovarius - Phoenix Stratovarius - Speed of Light (Raskt) Stratovarius - I Walk to My Own SOng Lenke til kommentar
SaiMANN Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Alt av Slash i Guns N' Roses! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Mye bra er nevnt, men jeg får vel slenge inn litt mer In Flames (som den fanboyen jeg er ): In Flames - Coerced Coexistence - December Flower - In Flames - Wayfaerer - The Hive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå