LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Yngwie Malmsteen - Blitzkrieg Verdens beste solo er forresten ikke en gitarsolo, men en bass-solo: Primus (Les Claypool) - Tommy The Cat (LIVE) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 soloen på slutten av Guns N' Roses - Paradise City er helt rå.. bare hør på Slash leke seg.. det er gitarspilling det.. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 liker godt dire straits - brothers in arms Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dimmu Borgir - Burn In Hell, selv om det egentlig er Twisted Sister sin låt, er soloen til Dimmu helt konge! Noen andre som må nevnes er jo: Iron Maiden - The Trooper Judas Priest - Electric Eye Judas Priest - Touch Of Evil Judas Priest - Beyond The Realms Of Death (første soloen, er vel Glenn Tipton, så vidt jeg vet ). Kommer ikke på noen andre akkurat sånn i farta. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Turboneger - Prince of the Rodeo Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Steve Vai - Here and now Acdc - Big gun Pain of Salvation - Rope ends Pantera - The sleep lite utvalg av mine favoritter.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Santana - Europa Sonata Arctica - The Power Of One Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Children Of Bodom - Everytime I Die-soloen er jævli bra ja... Helt enig. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Deep purple - highway star Led Zeppelin - Babe I`m gonna leave you Eric Clapton - Classic guitar (søk etter den, den er dritbra!) Lenke til kommentar
arianar Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm Led Zeppelin - Whole Lotta Love The Doors - Light My Fire Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 1. Stairway To Heaven - Jimmy Page 2. Eruption - Edward Van Halen 3. Freebird - Collins/Rossington 4. Comfortably Numb - David Gilmour 5. All Along The Watchtower - Jimi Hendrix 6. November Rain - Slash 7. One - Kirk Hammet 8. Hotel California - Don Felder/Joe Walsh 9. Crazy Train - Randy Rhoads 10. Crossroads - Eric Clapton 11. Voodo Chile (Slight Return) - Jimi Hendrix 12. Johnny B. Goode - Chuck Berry 13. Texas Flood - Stevie Ray Vaughan 14. Layla - Clapton/Allman 15. Floods - Dimebag Darrel 16. Heartbreaker - Jimmy Page 17. Cliffs Of Dover - Eric Johnson 18. Little Wing - Jimi Hendrix 19. Highway Star - Ritchie Blackmore 20. Bohemian Rhapsody - Brian May *copy-paste Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Bah er det mulig å glømme Freebird med Lynyrd Skynyrd? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Children Of Bodom - Bed Of Razors Children Of Bodom - Sixpounder Children Of Bodom - Hate Me Children Of Bodom - Lake Bodom Children Of Bodom - Black Widow For og gjøre det kort: Alt av Children Of Bodom!! Endret 2. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Rudd Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 "The Misunderstood - I Can Take You To The Sun" har noe av det beste gitarspillet jeg har hørt på en stund. Knall! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hammerfall - Crimson thunder Der dukka det endelig opp no Hammerfall Synes så si alle Hammerfall låtene er knall, mye bra gitar riff der og bra soloer! Skal si de svenskene der er geniale! Ellers har vi jo Iced Earth da, veldig bra musikk det også! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg liker veldig godt soloene på Abbey Road av The Beatles. George Harrison var utrolig flink til dette med følsomme toner på en helt egen måte. Såvdt jeg har hørt så har ingen greid å få det til på samme måte! btw: Soloen på "While my guitar gently weeps" er genial! Bra tittel på låta også! (Ikke Harrison som spiller soloen, det er Clapton fordi den handler om at Clapton stjal dama til Harrison. Patty eller noe sånt) Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Turboneger - Prince of the Rodeo Det er vell en av de som står høyst på min liste. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Guns N Roses - The Godfather theme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå