tjuetre Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Liker grådig godt gitar musikk og er jo intressert i flere låter.. håper dere har masse forslag! Her kommer noen av de eg hører på om dagen... Eric Johnson - Cliffs Of Dover Stevie Ray Vaughan - Texas Flood Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy Stevie Ray Vaughan - Mary Had A Little Lamb Dire Straits - Tunnel Of Love Dire Straits - Sultains Of Swing Led Zepplin - Heartbreker Pantera - Cementary Gates Ozzy Osbourne - Crazy Train Ozzy Osbourne - Mr. Crowley Chris Rea - Road To Hell Kinks - Really got Me Now Gyllene Tider - Billy Finns jo så uendelig mange bra gitarlåter.. Endret 1. mai 2005 av tjuetre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Noen av mine favoritter: Jimi Hendrix - Little Wing Jimi Hendrix & The Band Of Gypsies - Machine Gun Jimi Hendrix - Hey Baby Rory Gallgher - Bad Penny Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Little Wing Jimmy Page - Heartbreaker (Live - How The West Was Won) Jimmy Page - Since I`ve Been Loving You (Slenger meg på HalTan ) Jimi Hendrix - Voodoo Chile (Slight Return) Sikkert flere, men det er de jeg kom på i farta nå Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Min liste: Norther - Dream Norther - Of Darkness And Light Nightwish - Crimson Tide/Deep Blue Sea (Cover) Ozzy Osboure - Dreamer Accept - Metal Heart In Flames - Ordinary Story Metallica - Master Of puppets Children Of Bodom - Children Of Bodom Manowar - Today Is A Good Day To Die Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Stevie Ray Vaughan - Texas Flood Devin Townsend - Deep Peace Devin Townsend - Stagnant Jimi Hendrix - Little Wing Fredrik Thordendal's Special Defects - Sol Niger Within: Zeta 1 - Reticuli King Crimson - 21st Century Schizoid Man Meshuggah - Glints Collide Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Dick Dale & Stevie Ray Vaughan - Pipeline Van Halen - Eruption Pink Floyd - Comfortably Numb MI6 - Lezbian Girlfriends Purple Bosco - Penetration Jack Off Jill - Nazi Halo Dream Theater - Caught In a Web Butthole Surfers - To drunk to fuck Jane's Addiction - Three Days (pass på å få live versjonen fraHollywood Palladium 1990) Denne er komplett genial! Kom på ett must til: Beastie Boys - Heart Attack Man Endret 1. mai 2005 av Glortelion Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Metallica - Unforgiven Guns'n roses - November rain Iron Maiden - Fear of the dark Iron Maiden - The number of the beast Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Pink Floyd - Money Jimi Hendrix - Come On (Let the good times roll) Dream Theater - Pull Me Under Slipknot - Vermillion Led Zeppelin - Stairway to Heaven Spiral Architect - Moving Spirit System of a Down - Nüguns Audioslave - Like A Stone Aghora - Satya Endret 3. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Neil Young - Cortez the Killer Neil Young - Like a Hurricane Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Ensiferum - Token Of Time-soloen er genial Guns N' Roses - Sweet Child of Mine Sinergy - Passage to the Fourth World Endret 1. mai 2005 av razh0r Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Led Zeppelin - Whole lotta love og AC/DC - Thunderstruck Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Bohemian Rhapsody, klart. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Michael Romeo's solo på Dawn Of A Million Souls av Ayreon er allmektig. Muligens min favorittsolo noensinne. Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Mads Eriksen og albumet Inermission trollhaugen har noen jævli bra låter. Mads Eriksen - Morgenstemning Part II Mads Eriksen - Anitras dans Mads Eriksen - Bryllupsdag på Troldhaugen HEEEFTIG! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 kanskje ikke akkurat samme sjanger, men: dimmu borgir - metal heart metallica - fade to black metallica - the unforgiven slipknot - vermilion (må nevnes en gang til ) children of bodom - everytime i dye Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Children Of Bodom - Everytime I Die-soloen er jævli bra ja... Edit: Legger til Edguy - Scarlet Rose Nydelig solo Endret 1. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dream Theater - Hollow Years (Live at Budokan, 2004) Det Petrucci gjør der, DET er solo det! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nightwish - Dead Boy's Poem Seriøst, solo'n i midten av låta er forbanna nydelig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå