Gå til innhold

GTA3 ødelagt disk2

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte GTA3 i går. Fikk spilt en liten stund før jeg dessverre fikk riper i disk 2 (Den med lyd). Dette skjedde fordi jeg rørte på PC’n slik at CD2 datt ut av sin plass i CD-Rom’n. En times spilling for 450,- er bittert.

Derfor: Er det noen som kan være så snille å brenne lydfilene til meg. Eller vet hvor jeg kan få tak i disse. Det hadde reddet ferien min…. :smile:

Mvh

Simro

[ Denne Melding var redigert av: simro på 2002-07-10 13:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe...,jaja mange måter å få til seg kopierte cd`er på... :wink:

Viss det kun er snakk om overfladiske riper,så kan du ta ein myk klut,ta litt tannkrem på og smøre utover plata,så litt vatn,og til slutt ein tørr klut. Dette vil meget sannsynligt fungere,viss det er snakk om overfladiske riper. Og at dette faktisk er tilfelle.. :wink:

Lenke til kommentar

Hei igjen

Takk for svarene.

Asbjørn T. Jeg har allerede vært på butikken (Ram & Rom i Bogstadveien). De sa at, nei slike bytter gjorde ikke de. Jeg får gå tilbake å være litt hardere…

Kjell M. De forsøkte å tørke av stripene på Ram & Rom med et eller annet vidunder middel. Virket dessverre ikke. CD’n har fått en dyp ripe midt på, hele veien rundt CD’n. Beyond repair med andre ord.

Ergo er jeg fortsatt på jakt etter filene jeg har betalt for. :smile:

Mvh

Roar S.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Jeg hadde bøg med min Audio CD etter 2 ukers bruk men ikke synlige riper...

Fikk bare en helt ny med engang ingen spørsmål stilt.

PS: ny forbrukerlov :grin:

Lenke til kommentar

Hei DMPoWer

Godt å høre at det ordnet seg for deg angående ny CD2. Jeg får ta en tur tilbake til Ram&Rom, om jeg ikke ordner meg på annet vis i mellomtiden. I så fall gidder jeg ikke å handle på Ram&Rom mer.

:smile:

Mvh Roar

Lenke til kommentar

Nei,den blir ikkje ødelagt. Viss det er snakk om overfladiske riper,som gjer at f.eks ein Audio CD hakker,så er tannkrem glimrende,viss du ikkje har noke annet å smøre over.

Har reddet mange cd-plater med litt tannkrem. Men ver obs på å ikkje bruke for masse vatn og bruk for all del ein mjuke klut! :smile:

Lenke til kommentar

Takk for mange svar.

I og med at jeg allerede har vært på butikken å forklart situasjonen, blir det litt rart å komme tilbake å si at: "Nei nå husker jeg det, ripene var der når jeg kjøpte CD'n". Men det var vel det jeg skulle gjort i utgangspunktet...

Har også forsøkt tannkrem trikset. Ripene var nok litt for brutale til at dette trikset var godt nok. Desverre.

Uansett så har jeg møtt velvilje andre plasser (ikke butikken), og jeg tror dette ordner seg.

Mvh

R

Lenke til kommentar

Takk for mange svar.

I og med at jeg allerede har vært på butikken å forklart situasjonen, blir det litt rart å komme tilbake å si at: "Nei nå husker jeg det, ripene var der når jeg kjøpte CD'n". Men det var vel det jeg skulle gjort i utgangspunktet...

Har også forsøkt tannkrem trikset. Ripene var nok litt for brutale til at dette trikset var godt nok. Desverre.

Uansett så har jeg møtt velvilje andre plasser (ikke butikken), og jeg tror dette ordner seg.

Mvh

R

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...