simro Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei Jeg kjøpte GTA3 i går. Fikk spilt en liten stund før jeg dessverre fikk riper i disk 2 (Den med lyd). Dette skjedde fordi jeg rørte på PC’n slik at CD2 datt ut av sin plass i CD-Rom’n. En times spilling for 450,- er bittert. Derfor: Er det noen som kan være så snille å brenne lydfilene til meg. Eller vet hvor jeg kan få tak i disse. Det hadde reddet ferien min…. :smile: Mvh Simro [ Denne Melding var redigert av: simro på 2002-07-10 13:21 ] Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Er CDene ødelagt... har du som ofte rett til å få ny CD... og dette gjelder i de fleste tilfeller... dermed har jegt bare et råd: gå til butikken og forklar at CDene er ødelagt og krev ny CD.... Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hehe...,jaja mange måter å få til seg kopierte cd`er på... :wink: Viss det kun er snakk om overfladiske riper,så kan du ta ein myk klut,ta litt tannkrem på og smøre utover plata,så litt vatn,og til slutt ein tørr klut. Dette vil meget sannsynligt fungere,viss det er snakk om overfladiske riper. Og at dette faktisk er tilfelle.. :wink: Lenke til kommentar
simro Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Hei igjen Takk for svarene. Asbjørn T. Jeg har allerede vært på butikken (Ram & Rom i Bogstadveien). De sa at, nei slike bytter gjorde ikke de. Jeg får gå tilbake å være litt hardere… Kjell M. De forsøkte å tørke av stripene på Ram & Rom med et eller annet vidunder middel. Virket dessverre ikke. CD’n har fått en dyp ripe midt på, hele veien rundt CD’n. Beyond repair med andre ord. Ergo er jeg fortsatt på jakt etter filene jeg har betalt for. :smile: Mvh Roar S. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg hadde bøg med min Audio CD etter 2 ukers bruk men ikke synlige riper... Fikk bare en helt ny med engang ingen spørsmål stilt. PS: ny forbrukerlov Lenke til kommentar
simro Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Hei DMPoWer Godt å høre at det ordnet seg for deg angående ny CD2. Jeg får ta en tur tilbake til Ram&Rom, om jeg ikke ordner meg på annet vis i mellomtiden. I så fall gidder jeg ikke å handle på Ram&Rom mer. :smile: Mvh Roar Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Ta kontakt med den norske importøren av spillet, forklar situasjonen, kanksje de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 synes Ram&Rom i tromsø ihvertfall er greie, bare si at en av de andre butikkene i byen har "det" spillet til omtrendt 300 kroner så får du det billiger Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 erm.... Ram og rom byter cden GANSKE sikkert visst du lyger og forteller dem at du fikk plata med riper, du har jo tross alt bare hatt den i ein dag. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 øy d er ikke pent å lyge, men pynte på sanheten kan man jo altids gjøre :wink: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Det er vanlig praksis av importørene å gi en ny om du sender inn den gamle. Ihvertfall min erfaring. Burde jo være common sence, synes jeg. Hilsen kjello2 Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Du kan få låne et balltre og finlandshette av meg... Så du kan slå litt ball på kalde dager mener jeg :wink: Kanskje i nærheten av Ram & Rom.... eller et annet sted.... [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-10 20:09 ] Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Tannkrem på cd'en ? Blir den ikke ødelagt da ? Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Nei,den blir ikkje ødelagt. Viss det er snakk om overfladiske riper,som gjer at f.eks ein Audio CD hakker,så er tannkrem glimrende,viss du ikkje har noke annet å smøre over. Har reddet mange cd-plater med litt tannkrem. Men ver obs på å ikkje bruke for masse vatn og bruk for all del ein mjuke klut! :smile: Lenke til kommentar
simro Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Takk for mange svar. I og med at jeg allerede har vært på butikken å forklart situasjonen, blir det litt rart å komme tilbake å si at: "Nei nå husker jeg det, ripene var der når jeg kjøpte CD'n". Men det var vel det jeg skulle gjort i utgangspunktet... Har også forsøkt tannkrem trikset. Ripene var nok litt for brutale til at dette trikset var godt nok. Desverre. Uansett så har jeg møtt velvilje andre plasser (ikke butikken), og jeg tror dette ordner seg. Mvh R Lenke til kommentar
simro Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Takk for mange svar. I og med at jeg allerede har vært på butikken å forklart situasjonen, blir det litt rart å komme tilbake å si at: "Nei nå husker jeg det, ripene var der når jeg kjøpte CD'n". Men det var vel det jeg skulle gjort i utgangspunktet... Har også forsøkt tannkrem trikset. Ripene var nok litt for brutale til at dette trikset var godt nok. Desverre. Uansett så har jeg møtt velvilje andre plasser (ikke butikken), og jeg tror dette ordner seg. Mvh R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå