olahli Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 må jeg til et verksted for dette og noen som har noen aning om hvor mye det vil koste? hvor lang tid? og hvor jeg kan gå i bergen? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kan du gi litt mer detaljer? Hva er ødelagt? Hvordan? Har du satt harddisken inn i en annen pc? Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har du en ny pc? Skriver du dette innlegget på den ødelagte pc´n? Hvis du har ny pc, så kan ikke ting være enklere enn å ta ut hdd´n og sette den i den nye. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei! hvis du vil hente ut data fra ødelagt harddisk/hardware, så kan jeg gjøre det for deg for en billig penge. har jobbet i databutikk i lang tid, så har god erfaring bor selv i Bergen så det vil kunne gå relativt kjapt. send meg en pm du Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Svar oss du Ola, har du ødelagt pc eller hdd? :!: Lenke til kommentar
olahli Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 det er hovedkortet som har røki på en bærbar. og da må jeg bytte skjerm og så har planer om å kjøpe ny stasjonær. like billig. funker vel å sette inn hdd i den etterhvert, men har noen på den hdd som dama skulle hatt før den tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå