Drizt Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei. Har en Aopen 350watt paa et Athlon 64 system. Har to HD, en Sata 200GB og en WD120GB. Har ogsaa et gammelt Gf4Ti4400 kort som skal oppgraderes naa snart til et high end kort. Enten ATI eller Nvidia. Skal ogsaa ha en eller to flere harddisker i pcen. Regner med at psuen kan bli i grenseland for et slikt oppsett, og vil bare kline til naa naar jeg foerst skal ha ny. Toweret mitt har ikke allverdens med plass og hater rot. Synes derfor at en modulær psu høres bra ut. Likevel virker mist sin nye 500watter rå. Anbefalinger? Helst ikke over 1000.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vil anbefale deg misten, har den selv og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 OcZ`ene er dritrå, de knuser jo misten på utsene! Lyd lager de heller ikke no spess av. Her kan du også velge å ta vekk de kablene du ikke trenger. Og den har bare skåret godt i tester. Har jo hørt mye fint om misten å, men den har langt i fra samme utsene. Den har også fått bra kritikk i tester. Selv har jeg en ocz modstream 450w, dritrå. Valget sto mellom den og misten, men valgte den til slutt. Mest pga utsene, og da seg så at den hadde bare fått bra i tester så slo jeg bare til. Så dette er vell opp til deg, de er omtrent like bra, ocz`en ser litt tøffere ut (spørr du meg!). Smak og behag! Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Utseende er ikke viktig i det hele tatt. Tenker mest på framtidig strømbehov og kompitabilitet med nye standarder. Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tror nok at OCZ lager solide PSU'er, men de er relativt dyre da. Hvis du vil ha en ikke riktig så dyr PSU, men som fortsatt er "cabel-free" så kan jeg anbefale A.C. Ryan. De finner du på www.komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå