adsfiklam Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Innstallerte Opera 8 for en uke eller to siden. Siden da så krasjer Opera flere ganger for dagen. Noen som vet hvorfor og hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Endret 1. mai 2005 av yrjan Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det har vært en del bruker som har opplevd at Opera har kræsjet på blant annet dette forumet. Olafur Arnason i Opera ASA forteller følgende: http://my.opera.com/forums/showthread.php?...7829#post910769[/url]']Kræsj Ser en del nordmenn har opplevd en del kræsjere.. Vi har identifisert en kræsjer som skjer ofte på blink.dagbladet.no og hw.no's forum sider. Er fikset i interne builds så nå kan jeg surfe damer igjen på blink :-D Problemet vil altså være løst i Opera 8.01 som sikkert kommer om ikke så altfor lenge. Hvis du ikke vil vente, kan du laste ned Opera 7.54. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Problemet vil altså være løst i Opera 8.01 som sikkert kommer om ikke så altfor lenge.Hvis du ikke vil vente, kan du laste ned Opera 7.54. Tror jeg beholder versjon 8 og venter Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Eller installerer Firefox? Er innstallert Bruker både Firefox og Opera Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Samme problem her på en måte, bare at hos mg så stiller opera og firefox seg tilbage hele tia, sånn at alle bokmerker forsvinner, komme alltid opp noe med å opprette ny profil Lenke til kommentar
olafura Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei dere Vi har nå lansert en Opera 8.01 til my.opera.com forumene og det fikser kræsjerne som mange brukere har opplevd på forum.hardware.no Previewen er tilgjengelig her: http://snapshot.opera.com/windows/w801p1.html Kræsjern dere opplevde på forumene her er det samme som kræsjet på blink.dagbladet.no Enjoy :-) -Olli Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hei dereVi har nå lansert en Opera 8.01 til my.opera.com forumene og det fikser kræsjerne som mange brukere har opplevd på forum.hardware.no Previewen er tilgjengelig her: http://snapshot.opera.com/windows/w801p1.html Kræsjern dere opplevde på forumene her er det samme som kræsjet på blink.dagbladet.no Enjoy :-) -Olli Testet denne nå, og det tok ikke lang tid før den kræsjet.... dårlige greier.. virker like ustabil som 8.0 Endret 6. mai 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
olafura Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei dereVi har nå lansert en Opera 8.01 til my.opera.com forumene og det fikser kræsjerne som mange brukere har opplevd på forum.hardware.no Previewen er tilgjengelig her: http://snapshot.opera.com/windows/w801p1.html Kræsjern dere opplevde på forumene her er det samme som kræsjet på blink.dagbladet.no Enjoy :-) -Olli Testet denne nå, og det tok ikke lang tid før den kræsjet.... dårlige greier.. virker like ustabil som 8.0 Med å surfe her på forumene? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Hei dereVi har nå lansert en Opera 8.01 til my.opera.com forumene og det fikser kræsjerne som mange brukere har opplevd på forum.hardware.no Previewen er tilgjengelig her: http://snapshot.opera.com/windows/w801p1.html Kræsjern dere opplevde på forumene her er det samme som kræsjet på blink.dagbladet.no Enjoy :-) -Olli Testet denne nå, og det tok ikke lang tid før den kræsjet.... dårlige greier.. virker like ustabil som 8.0 Med å surfe her på forumene? Ja, den kræsjet er på forumet da jeg trykket på en link Edit: Nå kræsjet den igjen, da jeg sendte dette innlegget Endret 6. mai 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
olafura Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei dereVi har nå lansert en Opera 8.01 til my.opera.com forumene og det fikser kræsjerne som mange brukere har opplevd på forum.hardware.no Previewen er tilgjengelig her: http://snapshot.opera.com/windows/w801p1.html Kræsjern dere opplevde på forumene her er det samme som kræsjet på blink.dagbladet.no Enjoy :-) -Olli Testet denne nå, og det tok ikke lang tid før den kræsjet.... dårlige greier.. virker like ustabil som 8.0 Med å surfe her på forumene? Ja, den kræsjet er på forumet da jeg trykket på en link Edit: Nå kræsjet den igjen, da jeg sendte dette innlegget Merkelig. Har ikke opplevd noe kræsj her ennå. Noen andre som fremdeles får kræsj her? Er det bare ramdom kræsjere eller en reproduserbar en? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Virker som det er random siden den kræsjer nå og da, og ikke på samme sted hele tiden. Har ikke testet den 8.01preview så lenge enda, men hittil virker det som den ikke er mer stabil enn 8.0 Edit: Nå har den krasjet 3 ganger her på forumet den siste halvtimen. Skjer når jeg trykker på linker eller poster innlegg. Endret 6. mai 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 nei, tror jeg holder meg til Opera 7.54u2 inntil videre jeg. denne er mer stabil enn 8.0 versjonen. jeg har ikke gidda å bruke 8.0 versjonen noe mer. å siden at 8.01 ikke var noe særlig bedre utifra det jeg har lest så blir det nok 7.54 som får være her hos meg en god stund enda, uannsett så merker jeg ikke noe problemer med denne. hvorfor fikse noe som funker? Lenke til kommentar
olafura Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Virker som det er random siden den kræsjer nå og da, og ikke på samme sted hele tiden. Har ikke testet den 8.01preview så lenge enda, men hittil virker det som den ikke er mer stabil enn 8.0 Edit: Nå har den krasjet 3 ganger her på forumet den siste halvtimen. Skjer når jeg trykker på linker eller poster innlegg. Hmm ja får se nærmere på det her da :-) Var en fiks inne i den her builden den fiksa noen caser, men dessverre da ikke for forumene her da :-( Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Har alltid hatt dette problemet med opera. Pleier teste hver eneste gang det kommer ny versjon, men så klikker det. Da går jeg tilbake til firefox igjen :S. Bruker opera8 nå da. Selv om det klikker.... Endret 7. mai 2005 av OterOter Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Min klikker stort sett bare på Blink. Har sikkert klikket på noen andre random sider også, men ikke ser ikke noe mønster. Bruker Opera 8 til "normal" surfing og IE til Blink, fram til det kommer en stabil versjon. Lenke til kommentar
olafura Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Min klikker stort sett bare på Blink. Har sikkert klikket på noen andre random sider også, men ikke ser ikke noe mønster. Bruker Opera 8 til "normal" surfing og IE til Blink, fram til det kommer en stabil versjon. Prøv 8.01 previwen. Den funker fint hos meg på blink. Fikk kræsjere der før, men den ser ut til å ha blitt fikset :-) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Virker som det er random siden den kræsjer nå og da, og ikke på samme sted hele tiden. Har ikke testet den 8.01preview så lenge enda, men hittil virker det som den ikke er mer stabil enn 8.0 Edit: Nå har den krasjet 3 ganger her på forumet den siste halvtimen. Skjer når jeg trykker på linker eller poster innlegg. Hmm ja får se nærmere på det her da :-) Var en fiks inne i den her builden den fiksa noen caser, men dessverre da ikke for forumene her da :-( Jepp. Fint om dere får ordnet problemene, er veldig fornøyd med Opera, bare synd at den nye versjonen er så ustabil Lenke til kommentar
olafura Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Virker som det er random siden den kræsjer nå og da, og ikke på samme sted hele tiden. Har ikke testet den 8.01preview så lenge enda, men hittil virker det som den ikke er mer stabil enn 8.0 Edit: Nå har den krasjet 3 ganger her på forumet den siste halvtimen. Skjer når jeg trykker på linker eller poster innlegg. Hmm ja får se nærmere på det her da :-) Var en fiks inne i den her builden den fiksa noen caser, men dessverre da ikke for forumene her da :-( Jepp. Fint om dere får ordnet problemene, er veldig fornøyd med Opera, bare synd at den nye versjonen er så ustabil Vel den her bugen var ikke lett altså. Men vi har en fiks inne som vi får testa nå så det ser lyst ut for Opera 8.01 Sånn bare FYI :-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) har omtrent samme problem i opera 7.0.. spesielt vist jeg laster ned noe men er blitt vant til det håper 8.0 blir bra.. at musebevegelsene blir bedre også (høyre knapp = lukk, neste side osv. osv.) fordi den er ikke helt 100% i 7.0 edit: det er sånn send feilrapport beskjed jeg får... Endret 11. mai 2005 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå