HellFire- Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kjøpte for en tid tilbake meg et Chieftec BX-03 Medium Tower.. Det jeg ikke skjønner er hvordan jeg skal få på sidedøra, ettersom IDE kablete og S-ata kablene henger ut og er umulig å trynne inn sånn jeg får på døra.. Må jeg kjøpe skråe S-ata kabler, og muligens noen lettere bøyegelig (ikke runde) IDE kabler? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 poenge er jo at kablene skal komme ut bak å ikke foran i døren Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hvist du har lang kabel så kan du legge dei under hdene og ut bak der, det gjorde vi på Levicom kabinettet til søsken barnet mitt Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) poenge er jo at kablene skal komme ut bak å ikke foran i døren Bak er det ikke plass pga 3 x 92 cm vifter Jeg har samme kabinett så jeg kjøpte WD Sine egene sata kabler og de passer helt fint Hilsen Mumiene Endret 2. mai 2005 av Mumiene Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 poenge er jo at kablene skal komme ut bak å ikke foran i døren Bak er det ikke plass pga 3 x 92 cm vifter Store vifter du har... nesten en meter! Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hva eg egentlig vitsen med sånne innlegg du skjønner vel poenget, vis ikke er du direkte dum! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 poenge er jo at kablene skal komme ut bak å ikke foran i døren Bak er det ikke plass pga 3 x 92 cm vifter Store vifter du har... nesten en meter! lol?, noen som har fått hjerneskade eller? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja vel ok.. Ikke klikk helt da. Skjønte jo godt hva han mente da. Det var da bare en spøk. Lurer på hvem som er hjerneskadet jeg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 problemet har tidligere vært oppe og kjøp av 90 graders satakontakter skal løse problemet. Kan hende en slik funker, men jeg synes de også stikker litt ut :/ http://komplett.no/k/ki.asp?sku=307817&cks=PRL Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hva eg egentlig vitsen med sånne innlegg du skjønner vel poenget, vis ikke er du direkte dum! Såså ! Litt humør må vi ha her i huset..... Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Takk takk.. er nok noen som ikke bare sto opp med feil bein, men ramla ut av senga.... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg går ut i fra at Chieftech, med den erfaringen de har med kabinetter, tross alt har tenkt litt over denne løsningen, selv om den ikke er så god. Jeg vil ta en brågjetning på at de faktisk har prøvd å montere en harddisk i dette kabinettet før de begynner å masseprodusere, så det skal være mulig å både ha fullt opp med harddisken og vifter. En vinklet S-ATA-kabel vil fungere, og en IDE-kabel kan forsiktig bøyes en del, så den også blir "vinklet". Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg går ut i fra at Chieftech, med den erfaringen de har med kabinetter, tross alt har tenkt litt over denne løsningen, selv om den ikke er så god. Jeg vil ta en brågjetning på at de faktisk har prøvd å montere en harddisk i dette kabinettet før de begynner å masseprodusere, så det skal være mulig å både ha fullt opp med harddisken og vifter. En vinklet S-ATA-kabel vil fungere, og en IDE-kabel kan forsiktig bøyes en del, så den også blir "vinklet". alle idekabler jeg har sett er vinklet så kabinettet er vel egentlig beregnet for ide. Ang sata så vet jeg ikke om det er for skjørt til å presse døre opp og igjen på eller om det er en grei investering å kjøpe vinklete så du slipper å tenke på det. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Har samma kab med ide funker bra det. Ser ikke helt problemet med sata. kjøp noen kabler som er vinklet så klarer du biffen. kabel Endret 8. mai 2005 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå