Shikaru Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 på barneskolen var det noen som tagga med masse rart med sprittusj. også kasta noen en appelsin eller mandarin på den ( jeg hadde og har en merkelig klasse ) og da kom det saft fra skallet. og da gikk sprittusjen rett av. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Update: Skriften er så godt som borte! Det som tok knekken på mesteparten var Klorin. Grunnen til at jeg ikke brukte whitesprit, er at jeg ville prøve det vi hadde her hjemme først. Og det hjalp. Jenta som eier genseren har kjøpt seg en ny russegenser, men ikke F om jeg skal betale et rødt øre av den når jeg har stresset så mye for å få bort tusjen, og klart det, mer eller mindre. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Gratulerer så meget med nyvasket genser da. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jo, takk for det. Haha, har ikke tall på hvor mange ganger den genseren har blitt vasket nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, hadde alle vært som deg..... Lenke til kommentar
Edorelia Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei en i klassen tegnet en strek på min lyseblå jakke med spritusj med et uhell, jakken er ikke vannfast, hvordan får jeg fjernet streken uten at fargen på jakken går vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå