remerserr Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vanish er det beste, vil jeg si av erfaring. Kom borti denne greia i Tyskland for et par år siden og den greia virker på alt- eh.. nesten alt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hvor mye sånn ca. koster det for en flaske med Vanish? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kom borti denne greia i Tyskland for et par år siden og den greia virker på alt- eh.. nesten alt. Hva er det den ikke virker på da ? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Sprittusj... geez, sier seg selv. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Visste ikke at du gikk med dameklær flodhest? Men den vanishgreia kan du jo prøve, eller kjøpe ny genser og beholde den andre selv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Duuuust. Det var en vanlig hvit hettegenser. Litt liten, men pytt, pytt. Jepp, skal sjekke ut Vanish i morgen. Var ute isted, men de hadde det ikke på Statoil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvor vanskelig kan det være? BRUK WHITESPIRIT. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke for å være negativ, men jeg er temmlig sikker på at vanish ikke hjelper... Prøv som haltan så hissig sier whitesprit Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg skal prøve: - bioteks - whitesprit - og vanish Skal sjekke ut whitespriten etterpå, om vi har. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tror mest på den eneste jeg frykter er at den kan etterlate seg en hvitere flekk... Dette ville jeg prøvd. vanish whitesprit klor flekkfjærner kline på masse flekkfjærner for så å kjøre hardt i vaskemaskin(pass på så det ikke "herdes" Men før jeg gjorde absolutt noe som helst ville jeg ringt omo direkte! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Omo direkte ja. Ikke dumt! Da har jeg endel å gå på. Tusjen SKAL vekk! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå er jeg spent flodhest, hvordan ble utfallet? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg fant ut at vi hadde Vanish før av, så da prøvde jeg den. Den fungerer slik at man sprayer på og vasker genseren etterpå. Dette har jeg gjort 3-4 ganger nå, og skriften blir betydelig svakere. Spørsmålet er bare om den går helt vekk. Jeg har også prøvd bioteks, som fungerer på samme måte som Vanish. De er ca. like effektive. Jeg har dynket genseren med grønnsåpe, og i skrivende stund prøver jeg med klorin. Jeg prøver alt for å få skriften vekk! Har ikke råd til å kjøpe en ny genser til henne. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Som jeg har sagt; legg den i klor (husk å blande ut med vann)! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg tror whitesprit vil gjøre susen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan du ikke bare si til venninna di hva som har skjedd, og kjøpe en ny genser til henne? (Hvis hun vil ha) Hvis du får det vekk, skal du fortelle henne det da? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) @kd: Jepp, har gjort det nå. Så ut til å fungere det, men ikke noe videre bedre enn Vanish. Jeg prøver alt her. bogan: Skal gå til innkjøp av det senere i dag, tenker jeg. Stine: I russetiden er det ikke "bare" til å bla opp 400 kroner til en ny genser. Og ja, jeg har fortalt henne alt, og beklaget meg. Endret 3. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Stine: I russetiden er det ikke "bare" til å bla opp 400 kroner til en ny genser. Og ja, jeg har fortalt henne alt, og beklaget meg. Flink gutt. Var jo ikke din feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå