flodhest Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg bare lurer på om noen vet om det går an å fjerne sprittusj fra f.eks en hvit genser? Hva er det beste middelet å bruke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vanish!! Prøvd og anbefales! PS! Bruk maske.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva med å ringe omo direkte? Uhel med tusj på russegenser nå? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg bare lurer på om noen vet om det går an å fjerne sprittusj fra f.eks en hvit genser? Hva er det beste middelet å bruke? Korrekturlakk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg bare lurer på om noen vet om det går an å fjerne sprittusj fra f.eks en hvit genser? Hva er det beste middelet å bruke? Korrekturlakk Haha, genialt! :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Glisevask: Ah! Får man kjøpt det i vanlige butikker, eller må man på nett? Går tusjen helt bort? Vi snakker svart farge på hvit genser her. Genseren må se så godt som ny ut. Endret 1. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Farg den svart... Black dye (ja jeg spiller for mye wow) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mulig etter diverse behandlinger at klor kan funke... Men pass på at det ikke blir et ekstra hvitt felt der.. Som sagt ville jeg forhørt meg med omodirekte Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vanish Oxi Action Flekkfjerner får du kjøpt i de fleste daglivarebutikker! Men LES bruksanvisninga.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 White spirit løser opp sprittusj. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 White spirit løser opp sprittusj. Kan det ha bivirkninger som å bleke resten av genseren? høres ut som et bra alternativ! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Takker for svar folkens, skal sjekke ut Oxi'n. Bogan: Ja, lånte en genser av ei venninne av meg. Var på russetreff i går. Så våknet jeg opp isted, og oppdaget at diverse personer hadde skrevet over nesten hele ryggen. Skyldfølelse? Neeeida. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) White spirit løser opp sprittusj. Kan det ha bivirkninger som å bleke resten av genseren? høres ut som et bra alternativ! Altså, nå er jo denne genseren hvit, ganske lys med andre ord. Bruker man white spirit tror jeg ikke dette vil bleke genseren ytterligere enn det den allerede er. Edit: leif Endret 1. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kan det ha bivirkninger som å bleke resten av genseren? Tvilsomt, man dypper ikke hele genseren i sprittusj heller, men har det på en fille og gnikker på de aktuelle flekkene. Dersom genseren er hvit, har jeg problemer med å se for meg at den blir veldig mye hvitere. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg ville nok bare ha kjøpt ny genser hvis noen har skrevet over HELE ryggen med sprittusj. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 White Spirit, eventuelt klor skal nok duge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvit er faktisk ikke hvit. Det finnes utallige nyanser av hvit. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvit er faktisk ikke hvit. Det finnes utallige nyanser av hvit. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg ville nok bare ha kjøpt ny genser hvis noen har skrevet over HELE ryggen med sprittusj. Nja, ikke akkurat hele ryggen da. Det er snakk om et par tegninger og litt skrift. Store tegninger og stor skrift. Tror jeg skal prøve å få det vekk, før jeg går til innkjøp av en ny genser til henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå