G2Petter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Drite ut et helikopter? Som i "pappa driter penger" Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nå koster nok en bro ganske mye mer enn et helikopter da. Er ikke bare å drite ut en bro heller. Satser på at politikerene selv finner ut hva som er beste anvendelse av pengene, uten min hjelp. Kankskje de heller bør brukes på skole feks? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Brua er ikke til fordel for Suldal. Hvis den bygges, vil Sand bli enda mer avsdesliggende, og de mister all gjennomgangstrafikk. Derimot så tjener Sauda på denne ordningen. Det blir lettere for politi og ambulanse å rykke ut fra Sauda, når det skjer noe ute i suldalsbygdene, og Sauda blir ikke sittende uten utrykkningskjøretøy fordi en ferje hindrer dem. Videre trenger Sauda en ny vei til Stavanger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hva driver folket med i Suldal? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Stemmer nei jeg. Ikke f om skattepengene mine skal gå til en bro et sted jeg kanskje kommer til å kjøre tre ganger i mitt entire life. Bedre bro der enn opera i Oslo....... Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor kommer det opp mange ruter om at stemmen min ble registrert? Er jo nødt til å quite opera helt for at det skal komme vekk. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 sånn da har jeg stemt for andre gang...nei! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Bru kommer uansett, så drit i avstemmingen. Den er vedtatt i ryfylkepakken, og byggingen startes år 2008. PS: Vi klarer fint å finansiere den uten østlandshjelp. Hvilket fylke er det som skaffer Norge penger? Rogaland - Olje - Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Antall svar hittil: 1037 Ja: 47.64% Nei: 52.36% Kom igjen gutta skift ip og få 300 stemmer til Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 anth, Sauda for the win! Jeg setmte ja. Bor jo bare en halv time ifra stedet Nå får vi se da Torgeir... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Antall svar hittil: 1037Ja: 47.64% Nei: 52.36% Kom igjen gutta skift ip og få 300 stemmer til skifte ip? du kan stemme en gang om dagen...har stemt to ganger alerede... Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ^^ Trodde vi var ferdig med "bruke 1 milliard på ett par sjeler utpå den ytterste nøgne ø bare fordi det er god distriktspolitikk" idiotiet? Leve fornuften= nei til bro. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, jeg gir da f. i om stakkarne i Suldal må sulle bort tretti minutter hvis de ikke rekker fergen? Ja, jeg skulle likt å se deg å ta ferge den dagen du hadde blitt syk.. eh.. wait.. du hadde vel bare fått pappa til å bestille privat helikopter Støtt distriktene! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) @Glortelion: Det å bruke en del penger for å få opp kvaliteten på veinettverket i Rogaland, landets tredje største fylke i innbyggertall, er vel noe du burde støtte? Ryfylke-regionen skal kobles sammen med Stavanger-regionen via fastlandet istedet for Renfast-tunnellene sånn som idag. Man skal kunne kjøre landfast fra Sauda til Stavanger, uten å måtte ta ferjer. Og det er ingen som bor på noen øyer, men det er snakk om den store Boknafjorden som ligger mellom nord og sørfylket. Dette går allerede inn i transportplanen, og det er vedtatt utbygging for mange milliarder kroner. Og som sagt så støtter Rogaland dette selv, fordi veldig mye av norges verdier skapes akkurat her. Utenom den lille brua over Sandsfjorden, så er det snakk om en lang og kjempedyr tunnell mellom Etne og Sauda, tunnell under havet fra Hundvåg til fastlandet, mange flere bruer og utbedringer av veistrekninger. Kanskje folk bør sette seg inn i en sak før de uttaler seg? Endret 4. mai 2005 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå