sofarot Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei, godtfolk! Trenger litt hjelp her.. Kan alle gå inn og stemme "JA" på denne meningsmålingen? http://suldalsposten.no/ Den må komme seg over på JA! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Done.. Håper det blir bro da! =D Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jo, takk! Bro må vi få! Stem folkens! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Done! Ser dårlig ut ettersom 50% har svart nei Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Done! Ser dårlig ut ettersom 50% har svart nei Sikkert noen tullinger som ikke har peiling som har stemt det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe, tro nok ikke en slik vote blir tatt seriøst av politikerne gitt! Men hvorfor vil du ha bro da? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 maks 1 gang om dagen det går ann å stemme da... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 maks 1 gang om dagen det går ann å stemme da... Trodde det var slik at du bare kunne stemme fra samme ip-adresse en gang!? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Ser dere hvor mye lettere dette blir? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Så, når du trenger sykebil/syketransport om natten må jo ferjefolka være oppe jo. Dessuten måtte vi vente på ferja, når den var på den andre sida.! Hadde brekkt fingen Så mye dritt bare for en brekkt fing! Da skulle vi hatt bro da! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 øy! bor i ølen (i hjørnet på kartet) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 øy! bor i ølen (i hjørnet på kartet) Kjenner til Bad Acid? Er ofte i Ølen/Etne i helgene! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så, når du trenger sykebil/syketransport om natten må jo ferjefolka være oppe jo. Dessuten måtte vi vente på ferja, når den var på den andre sida.! Hadde brekkt fingen Så mye dritt bare for en brekkt fing! Da skulle vi hatt bro da! Galskap Er dette noe politikerne er villige til å satse på, eller er det en spørreundersøkelse satt opp av avisa bare for å høre hva folk mener om saken? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 øy! bor i ølen (i hjørnet på kartet) Kjenner til Bad Acid? Er ofte i Ølen/Etne i helgene! jepp egentligt kjekke folk Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Så, når du trenger sykebil/syketransport om natten må jo ferjefolka være oppe jo. Dessuten måtte vi vente på ferja, når den var på den andre sida.! Hadde brekkt fingen Så mye dritt bare for en brekkt fing! Da skulle vi hatt bro da! Galskap Er dette noe politikerne er villige til å satse på, eller er det en spørreundersøkelse satt opp av avisa bare for å høre hva folk mener om saken? Bro er noe politikerne snakker om ja. En veldig viktig sak, mener jeg.! Bro kan jo bli viktig i kampen om å redde liv når det gjelder...... En gang fikk en herfra hjerteinfarkt, endte med att det måtte komme helikopter, selv om sykebilen allerede var på plass her. Men ferja kunne ikke gå..... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 maks 1 gang om dagen det går ann å stemme da... Trodde det var slik at du bare kunne stemme fra samme ip-adresse en gang!? Det har allerede blitt registrert en stemme fra denne IP adressen, du kan kun angi en stemme pr dag. Den meldinga popper opp her hos meg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Men hvorfor i helvette skal vi som ikke bor i sandesund stemme ? Det er bare utrolig teit og legge inn et emne om å stemme ja for en bro i sandesund. Hva skal en med ei bro anyway Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Stemmer nei jeg. Ikke f om skattepengene mine skal gå til en bro et sted jeg kanskje kommer til å kjøre tre ganger i mitt entire life. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Stemte ja, selv om jeg ikke aner hvor/hva det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå