diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 NAtt til 1. mai-. Slick Rick konsert på Verftet. Digg konsert, digg fylla Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 00.20 - Demonstrerer metaldansing, kan du beskrive hvordan det foregår? Lå nok hjemme og sov. Er det flere plasser enn her i nord det finnes oransjruss? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 04.00 - Stikker og kjøper Kebab Fra Millenium Kebab, formoder jeg? Man må elske Millenium. Eller Toska, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg og et par venner grilla mat før satt oss ned i sofaen og spilte den forsvunne diamanten m.m. Alt i alt en rolig og koselig aften. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hadde det ganske greit frem til 01.00... Var i fjordparken i drammen (er russ) og så postgirobygget. Så klemte jeg hånda mi i ei dør (en dust smellte igjen ei skyvedør over hånda mi) Så den blei blå og gul og gjorde vondt, gikk til sykebilen og fikk bandasje, så stakk jeg til en kompis rundt 2 og satt å drakk vin samtidig som jeg regelrett tygde paracet, ibux og panodil for å døyve smertene... Etter 3 paracet, 2.5 ibux og 2 panodil sovna jeg rundt 6 tida på morran... Våkna rundt 10 og da var hånda mi på størrelse med en fotball dundrende hodepine... Kvelden 1 mai. var det avgårde til våkenatt klarte faktisk å holde meg våken helt til klokka 13.00 i dag... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 04.00 - Stikker og kjøper Kebab Fra Millenium Kebab, formoder jeg? Man må elske Millenium. Eller Toska, for den saks skyld. 1001 natts rullekebab... OHHH jeg var i hansbakkfjæra på ranheim, ganske koslig, slapp unna slossinga drakk bare 10 øl, så jeg slapp å rangle noe spess, hadde det bare kos med venner osv Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 ... Så skulle vi til Engersand... Engersand som i ikke så langt unna Spikkestad? Drammensfjorden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå