Gå til innhold

Hvordan hadd du det natt til 1. ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S

Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg!

Var på Lillehammer og stordigga meg med De Lillos da klokka slo 00.00. Herlig stemning blant russen der btw. Ikke no kødd og slåssing. Savner det allerede :\

Lenke til kommentar
var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S

Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg!

Var på Lillehammer og stordigga meg med De Lillos da klokka slo 00.00. Herlig stemning blant russen der btw. Ikke no kødd og slåssing. Savner det allerede :\

Tror ikke du var på samme Lillehammer som meg da... Jeg stod personlig å så på 2 slagsmål og noen tilløp til slagsmål + at de var masseslagsmål der, men det fikk jeg ikke sett...

Lenke til kommentar

Jeg hadde det overraskende bra... Jeg var på russetreff i Skjellvika i Sandefjord, og var på forhånd noe negativt innstilt, men stort sett var det veldig morsomt. Det dårligste med kvelden var dem som hadde ansvaret for å "underholde" på scenen mellom bandene, nemlig "No entertainment crew". De svarte virkelig til navnet. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg hadde det overraskende bra... Jeg var på russetreff i Skjellvika i Sandefjord, og var på forhånd noe negativt innstilt, men stort sett var det veldig morsomt. Det dårligste med kvelden var dem som hadde ansvaret for å "underholde" på scenen mellom bandene, nemlig "No entertainment crew". De svarte virkelig til navnet. :yes:

Heey, der var jeg også. Synes det ble litt tamt ja. "Underholdningen" mellom bandene minte meg om leker og konkurranser vi pleide å holde på discotek for barneskolen.

Men jeg møtte mange kjenftolk da, folk jeg ikke har pratet med på flere år. Sånn sett var det moro. :)

Lenke til kommentar

Etter jeg og kammeraten min handla øl dro vi til han og tok oss en sixpack hver. Så skulle vi til Engersand og han ble kjørt, mens jeg kjørte moped... uten skilt... full. Fikk politiet etter meg, men kjørte inn i skauen... langt inn i skauen. Hadde ikke med meg mobil, bare 12 pils. Der koste jeg meg resten av kvelden pga. jeg ikke tørte å kjøre siden politiet var etter meg... aleine da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg var på byen natt til 1. mai. Jeg koste meg egentlig helt til kl 01:30, da begynnte bestevenninen min og typen og krangle. Endte med at hun og jeg gikk fra utestedet, valset rundt i sentrum, mens han drev og ringte og styrte på. Kom meg hjem til rundt kl 03:25 elns.

Forresten så var det altfor mye russ ute.. *grøss*

Lenke til kommentar

Tror ikke du var på samme Lillehammer som meg da... Jeg stod personlig å så på 2 slagsmål og noen tilløp til slagsmål + at de var masseslagsmål der, men det fikk jeg ikke sett...

Mjoa, det var slagsmål. Mente bare at det var lite slagsmål i forhold til antall fulle folk der. Hadde frykta mer.

Lenke til kommentar

gikk ganske hardt for seg første kvelden for min del også.. en kom bort til bilen våres å slo vekk drikke mitt, jeg ble sur å dytta han vekk og så skulle jeg bort å kjøpe meg mat senere å da traff jeg på samma folka igjen. ble dytta over ende å sparka i tryne, merkelig nok traff han bare panna så jeg kom lett fra det. senre igjen kom de bort til bilen å slo meg igjen å da ble jeg litt sint å dro med meg tavan bort til ei vakt som kasta han ut . En annen som var på samme bil som oss var av en eller annen grunn inne i skogen da han fikk juling av 6 rødruss.. feigt sier nå jeg

Lenke til kommentar

For lokalkjente så kommer det en fin beskrivelse av kvelden:

20.00 - Vorspiel hjemme hos meg.

20.15 - Gutta sitter og ser Deathstalker

21.10 - Gutta starter med drikkeleken: "drikk når Deathstalker flexer"

22.50 - Sitter og hører på Excrementory Grindfuckers, 99 sanger.

23.30 - Tar bussen ned til byen

24.00 - Stikker inn på samfundet

00.15 - Samfundet sugde, stikker ned til Luna på Solsiden

00.20 - Demonstrerer metaldansing, damene blir euforiske

01.40 - Stikker inn på Vista og chiller i loungen

02.50 - Marinen er visstnok et sted fylt med idioter og jeg er forbannet

03.10 - Blir geleidet vekk fra marinen av en kompis

03.10-04.00 - Her er det et hull i hukommelsen min

04.00 - Stikker og kjøper Kebab

04.30 - Tar taxi hjem

Alt i alt, en helt grei kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...