TomWhittaker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hadde det helt greit Mange merklige folk som valset rundt i gatene, og mange altfor fulle folk som ikke helt hadde kontroll over seg selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg hadde min travleste natt på jobben noensinne. Masse fulle folk. Endret 1. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 var på byen. (Hamar) og inntok alkohol. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Drittkjedelig. Russ uten penger er liksom ikke det helt store :----O Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg! Var på Lillehammer og stordigga meg med De Lillos da klokka slo 00.00. Herlig stemning blant russen der btw. Ikke no kødd og slåssing. Savner det allerede :\ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg! Var på Lillehammer og stordigga meg med De Lillos da klokka slo 00.00. Herlig stemning blant russen der btw. Ikke no kødd og slåssing. Savner det allerede :\ Tror ikke du var på samme Lillehammer som meg da... Jeg stod personlig å så på 2 slagsmål og noen tilløp til slagsmål + at de var masseslagsmål der, men det fikk jeg ikke sett... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg hadde det overraskende bra... Jeg var på russetreff i Skjellvika i Sandefjord, og var på forhånd noe negativt innstilt, men stort sett var det veldig morsomt. Det dårligste med kvelden var dem som hadde ansvaret for å "underholde" på scenen mellom bandene, nemlig "No entertainment crew". De svarte virkelig til navnet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg hadde det overraskende bra... Jeg var på russetreff i Skjellvika i Sandefjord, og var på forhånd noe negativt innstilt, men stort sett var det veldig morsomt. Det dårligste med kvelden var dem som hadde ansvaret for å "underholde" på scenen mellom bandene, nemlig "No entertainment crew". De svarte virkelig til navnet. Heey, der var jeg også. Synes det ble litt tamt ja. "Underholdningen" mellom bandene minte meg om leker og konkurranser vi pleide å holde på discotek for barneskolen. Men jeg møtte mange kjenftolk da, folk jeg ikke har pratet med på flere år. Sånn sett var det moro. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Etter jeg og kammeraten min handla øl dro vi til han og tok oss en sixpack hver. Så skulle vi til Engersand og han ble kjørt, mens jeg kjørte moped... uten skilt... full. Fikk politiet etter meg, men kjørte inn i skauen... langt inn i skauen. Hadde ikke med meg mobil, bare 12 pils. Der koste jeg meg resten av kvelden pga. jeg ikke tørte å kjøre siden politiet var etter meg... aleine da Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg var pære full og storkosa meg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Satt hjemme og grodde fast, som vanlig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hadde føst litt folk hos meg.... Så dro jeg på fest hvor jeg ble møkkings full.... Meg å noen andre skulle teste ut smerte følelsen man mister på fylla med å stompe sigaretter i hånda. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg var på byen natt til 1. mai. Jeg koste meg egentlig helt til kl 01:30, da begynnte bestevenninen min og typen og krangle. Endte med at hun og jeg gikk fra utestedet, valset rundt i sentrum, mens han drev og ringte og styrte på. Kom meg hjem til rundt kl 03:25 elns. Forresten så var det altfor mye russ ute.. *grøss* Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg! Var på Lillehammer og stordigga meg med De Lillos da klokka slo 00.00. Herlig stemning blant russen der btw. Ikke no kødd og slåssing. Savner det allerede :\ Tror ikke du var på samme Lillehammer som meg da... Jeg stod personlig å så på 2 slagsmål og noen tilløp til slagsmål + at de var masseslagsmål der, men det fikk jeg ikke sett... Mjoa, det var slagsmål. Mente bare at det var lite slagsmål i forhold til antall fulle folk der. Hadde frykta mer. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg hadde det svart;) Sov nemlig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Spilte CS:S, Tibia og satt på forum. Kjipt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg var på homoparty med SingStar jeg.. Har sjeldent sett mye mer genialt enn å se en halvfeminin type danse til en spice girls sang Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Var ute. Koste meg! Kom vel hjem i fire-tida. Var mye folk ute, så fdet var morsomt. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg! Var på Lillehammer og stordigga meg med De Lillos da klokka slo 00.00. Herlig stemning blant russen der btw. Ikke no kødd og slåssing. Savner det allerede :\ Tror ikke du var på samme Lillehammer som meg da... Jeg stod personlig å så på 2 slagsmål og noen tilløp til slagsmål + at de var masseslagsmål der, men det fikk jeg ikke sett... gikk ganske hardt for seg første kvelden for min del også.. en kom bort til bilen våres å slo vekk drikke mitt, jeg ble sur å dytta han vekk og så skulle jeg bort å kjøpe meg mat senere å da traff jeg på samma folka igjen. ble dytta over ende å sparka i tryne, merkelig nok traff han bare panna så jeg kom lett fra det. senre igjen kom de bort til bilen å slo meg igjen å da ble jeg litt sint å dro med meg tavan bort til ei vakt som kasta han ut . En annen som var på samme bil som oss var av en eller annen grunn inne i skogen da han fikk juling av 6 rødruss.. feigt sier nå jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 For lokalkjente så kommer det en fin beskrivelse av kvelden: 20.00 - Vorspiel hjemme hos meg. 20.15 - Gutta sitter og ser Deathstalker 21.10 - Gutta starter med drikkeleken: "drikk når Deathstalker flexer" 22.50 - Sitter og hører på Excrementory Grindfuckers, 99 sanger. 23.30 - Tar bussen ned til byen 24.00 - Stikker inn på samfundet 00.15 - Samfundet sugde, stikker ned til Luna på Solsiden 00.20 - Demonstrerer metaldansing, damene blir euforiske 01.40 - Stikker inn på Vista og chiller i loungen 02.50 - Marinen er visstnok et sted fylt med idioter og jeg er forbannet 03.10 - Blir geleidet vekk fra marinen av en kompis 03.10-04.00 - Her er det et hull i hukommelsen min 04.00 - Stikker og kjøper Kebab 04.30 - Tar taxi hjem Alt i alt, en helt grei kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå