ATi-Radeon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja topic sier det meste. iafall jeg hadd det bra, var på festningen med masse kjentfolk. dere da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg hadde det bra, satt her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Snakka med damen på MSN og så la jeg meg og sov til kl halv 12! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Hadde det morsomt jeg, tredje dagen på rad med party Var 2 damer som krangla over meg, det var kjekt Edit: Leif. Endret 1. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg storkoste meg mellom 20.30 og 22.30. Det var virkelig mange bedritne, fordrukne idioter med en virkelig latterfremkallende oppførsel. Mange vanligvis innestengte kamerater ble helt knusende morsomme å glo på. Jeg drakk ikke sjøl da, og det er jeg glad for. Veldig mange vente hjem som ulykkelig mennesker. Et par stykker som pratet om å ta selvmord, folk følte seg svimle, fire stykker i min svært begrensede omgangskrets ble frastjålet mobilen (en av dem hadde tusen kroner på kortet, kjøpte ny for tre dager siden, og nei, ingen av dem var edru). I det hele tatt bygde det seg bare opp masse problemer utover kvelden. Dette var riktignok et litt uheldig og spesielt tilfelle ettersom andelen fjortiser var graverende stor, men jeg tror flesteparten hadde hatt det mye bedre ved å la være å drikke. Masse alkohol i ung alder på natt til første mai sammen med et par hundre andre tror jeg i grunnen er ganske oppskrytt, selv om jeg ikke har skikkelig grunnlag for å uttale meg. Hvis jeg skal drikke natt til første, så er det når jeg er russ. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg storkoste meg mellom 20.30 og 22.30. Det var virkelig mange bedritne, fordrukne idioter med en virkelig latterfremkallende oppførsel. Mange vanligvis innestengte kamerater ble helt knusende morsomme å glo på. Jeg drakk ikke sjøl da, og det er jeg glad for. Veldig mange vente hjem som ulykkelig mennesker. Et par stykker som pratet om å ta selvmord, folk følte seg svimle, fire stykker i min svært begrensede omgangskrets ble frastjålet mobilen (en av dem hadde tusen kroner på kortet, kjøpte ny for tre dager siden, og nei, ingen av dem var edru). I det hele tatt bygde det seg bare opp masse problemer utover kvelden. Dette var riktignok et litt uheldig og spesielt tilfelle ettersom andelen fjortiser var graverende stor, men jeg tror flesteparten hadde hatt det mye bedre ved å la være å drikke. Masse alkohol i ung alder på natt til første mai sammen med et par hundre andre tror jeg i grunnen er ganske oppskrytt, selv om jeg ikke har skikkelig grunnlag for å uttale meg. Hvis jeg skal drikke natt til første, så er det når jeg er russ. etter innlegget ditt å dømme så vil jeg tro at du blir russ først laaangt inn i fremmtiden Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Var artig helt til rundt tolv da en hel gjeng med idioter kom og lagde bråk.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 lå hjemme med fylleangst...sånn er livet Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 full som et fly, men morro hadde jeg det Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 P-in-P: Tre år til. Poenget er ikke at alkohol nødvendigvis er drit, men at ung person + alkohol + natt til første på Hamresanden (lokalt) = dårlig kombinasjon. I år var det i hvert fall veldig få som kunne tenke tilbake på det som en fin kveld etter hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg hadde det bra, satt her. Same. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hadde det fint. Slappfikser av noen kamerater som stakk hjem tidlig. men jeg fant andre spandable kjentfolk. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg og en kompis syklet til byen og mobbet fulle folk. Mye russ der også. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg hadde det bra, satt her. Same. samme her Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 I går sluttet jeg på jobb 17.00, og var hos venninnen min rundt 20.00. Da var vi noen venninner som grillet og drakk øl. Vi dro fra henne med 23.30 banen og vi dro på utestedet vi pleier å dra mest på, club 112. Kranglet med venninnen min i går, så endte med at vi stakk fra henne. Var jævlig mange jenter der i går, og nesten ingen digge gutter, pluss at jeg som sagt har blitt dumpet, så jeg ble etter hvert så full og ødelagt at jeg tok nattbussen 03.00. Var hjemme 04.30 fordi jeg ble stående og prate med noen rare venner av eksen min. En helt grei kveld, men det er en gutt jeg danset med der jeg virkelig skulle ønske jeg hadde nummeret til. Litt kjipt når jeg ikke husker hva han heter eller noe. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Eh... just another day, ikke noe spesielt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå