Gå til innhold

Hvordan hadd du det natt til 1. ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg storkoste meg mellom 20.30 og 22.30. Det var virkelig mange bedritne, fordrukne idioter med en virkelig latterfremkallende oppførsel. Mange vanligvis innestengte kamerater ble helt knusende morsomme å glo på. Jeg drakk ikke sjøl da, og det er jeg glad for.

Veldig mange vente hjem som ulykkelig mennesker. Et par stykker som pratet om å ta selvmord, folk følte seg svimle, fire stykker i min svært begrensede omgangskrets ble frastjålet mobilen (en av dem hadde tusen kroner på kortet, kjøpte ny for tre dager siden, og nei, ingen av dem var edru). I det hele tatt bygde det seg bare opp masse problemer utover kvelden. Dette var riktignok et litt uheldig og spesielt tilfelle ettersom andelen fjortiser var graverende stor, men jeg tror flesteparten hadde hatt det mye bedre ved å la være å drikke. Masse alkohol i ung alder på natt til første mai sammen med et par hundre andre tror jeg i grunnen er ganske oppskrytt, selv om jeg ikke har skikkelig grunnlag for å uttale meg. Hvis jeg skal drikke natt til første, så er det når jeg er russ.

Lenke til kommentar
Jeg storkoste meg mellom 20.30 og 22.30. Det var virkelig mange bedritne, fordrukne idioter med en virkelig latterfremkallende oppførsel. Mange vanligvis innestengte kamerater ble helt knusende morsomme å glo på. Jeg drakk ikke sjøl da, og det er jeg glad for.

Veldig mange vente hjem som ulykkelig mennesker. Et par stykker som pratet om å ta selvmord, folk følte seg svimle, fire stykker i min svært begrensede omgangskrets ble frastjålet mobilen (en av dem hadde tusen kroner på kortet, kjøpte ny for tre dager siden, og nei, ingen av dem var edru). I det hele tatt bygde det seg bare opp masse problemer utover kvelden. Dette var riktignok et litt uheldig og spesielt tilfelle ettersom andelen fjortiser var graverende stor, men jeg tror flesteparten hadde hatt det mye bedre ved å la være å drikke. Masse alkohol i ung alder på natt til første mai sammen med et par hundre andre tror jeg i grunnen er ganske oppskrytt, selv om jeg ikke har skikkelig grunnlag for å uttale meg. Hvis jeg skal drikke natt til første, så er det når jeg er russ.

etter innlegget ditt å dømme så vil jeg tro at du blir russ først laaangt inn i fremmtiden ;)

Lenke til kommentar

P-in-P: Tre år til. Poenget er ikke at alkohol nødvendigvis er drit, men at ung person + alkohol + natt til første på Hamresanden (lokalt) = dårlig kombinasjon. I år var det i hvert fall veldig få som kunne tenke tilbake på det som en fin kveld etter hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
var i fjordparken på russetreff! masse folk og god stemning. Kjipt vi ikke blei henta og måtte gå i byen fra 02:30 til 04:45 :S

Så det er flere drammensruss her inne? Jeg var også i Fjordparken, og storkoste meg!

Lenke til kommentar

I går sluttet jeg på jobb 17.00, og var hos venninnen min rundt 20.00. Da var vi noen venninner som grillet og drakk øl. Vi dro fra henne med 23.30 banen og vi dro på utestedet vi pleier å dra mest på, club 112. Kranglet med venninnen min i går, så endte med at vi stakk fra henne. Var jævlig mange jenter der i går, og nesten ingen digge gutter, pluss at jeg som sagt har blitt dumpet, så jeg ble etter hvert så full og ødelagt at jeg tok nattbussen 03.00. Var hjemme 04.30 fordi jeg ble stående og prate med noen rare venner av eksen min. En helt grei kveld, men det er en gutt jeg danset med der jeg virkelig skulle ønske jeg hadde nummeret til. Litt kjipt når jeg ikke husker hva han heter eller noe. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...