TaleX Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 lurer bare på om noen vet om man kan skifte farge på lyset på denne psu'en denne Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Alt er mulig ja, men ikke anbefalt hvis man ikke vet hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 ok, da tror jeg ikke det er noe jeg skal gjøre for jeg har ikke peil på hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er bare vifta som lyser... Bytt ut vifta med noe annet. Er ikke verre.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Garantien på psu-en ryker jo hvis du åpner den da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke noe problem å bytte LED, men som sagt ryker garantien.. =/ Også er det verdt å bruke gummihansker om du vil unngå det "store" støtet.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke noe problem å bytte LED, men som sagt ryker garantien.. =/ Også er det verdt å bruke gummihansker om du vil unngå det "store" støtet.. Eller den vile over natta? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er oppskrytt med strømmforsyninger og statisk elektrisitet. Av alle de jeg har pella på har jeg gjort med en gang jeg har dratt ut kontakta. En gang glemte jeg å dra den ut, det svei Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 vist det er vifta er det bare å skifte den ut, men vist det er neonlys som er lodda, so er det bare å rolle ut det gamle nenlyse åsso er det bare å ta inn det du vil ha, åsso lodde det fast der det gamle va.... Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal ikke ta for lett på det med PSU modding og elektrisitet. Kjørte 230V gjennom tommel-pekefinger, Det gjorde vondt!! Jeg var heldig egentlig for det skjedde fordi jeg snuble, og da ble hånda dratt vekk med en gang. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal ikke ta for lett på det med PSU modding og elektrisitet.Kjørte 230V gjennom tommel-pekefinger, Det gjorde vondt!! Jeg var heldig egentlig for det skjedde fordi jeg snuble, og da ble hånda dratt vekk med en gang. Det er ikke som på donald-duck filmer at du står der og rister. Du trekker handa til deg automatisk til deg hånda uansett. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Faen.. Trippel å greier. Endret 7. mai 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Men i svarte. Endret 7. mai 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå