Vakta Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Skal opp gradere en pc på en skole, hket gikk føyken. Psu som står i boksen nå er et Forton / source 250w. Det som er i pcen nå er 1 stk HDD 1 stk Floppy 1stk cdrom + å kjøpe dette settet Duger den fortsatt, er lite med penger å rutte med + tidlig på året ennå :-| Edit: Fjernet skjermkort er vga på hk et Endret 1. mai 2005 av Vakta Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 tror det går greit du får bare prøve. om det ikke funker så finns det jo brukte psu og få tak i. men om det er en gammel pc du har er det da atx kabinett tro? om det er ett gammelt at kabinett så vil ikke di delene passe Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 tror det går greit du får bare prøve. om det ikke funker så finns det jo brukte psu og få tak i. men om det er en gammel pc du har er det da atx kabinett tro? om det er ett gammelt at kabinett så vil ikke di delene passe Skulle passe det trur jeg, er et socket A hk fra før med en duron 800. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva skal du med skjermkort når det er VGA på hovedkortet og det er en skolePC. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hva skal du med skjermkort når det er VGA på hovedkortet og det er en skolePC. må innrømme at jeg overså det, takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå